Ga naar inhoud


Werkende CI-modules kathrein 910 UFS


kersen

Aanbevolen berichten


op de Aston Cam 1.07 v2.18 werken nu vier kanalen:

Eén, Canvas/ketnet, NGC, MGM/Cartoon.

 

In de laaste E2 zie ik nu een extra optie voor CAMs om extra info in te geven. Echter geen instructie hoe dit te doen. Ik heb de provider en de kanalen ingegeven, maar geen idee wat de CAIDs zijn van deze kanalen.

Tot nu toe nog geen nieuwe kanalen geopend op CD/Aston or SRG/viaccess.

Geduldig blijven is het motto...

 

Ik neem aan dat niet gebruiken van CAM betekend dat je overschakeld naar CS??

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

in dit draadje wordt gesteld dat je een linux pc met phoenix kaartlezer nodig hebt.

 

Ik begin hier zolangzamerhand ook aan te denken maar ben nog op zoek naar een goede howto.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Patman
in dit draadje wordt gesteld dat je een linux pc met phoenix kaartlezer nodig hebt.

Ik begin hier zolangzamerhand ook aan te denken maar ben nog op zoek naar een goede howto.

neem een pentium2/3, deze zijn erg zuinig(+-30Watt) en zeer krachtig met debian(geen omgeving installeren).De aankoop van andere nog zuinigere hardware haal je er echt niet gemakkelijk uit.Ik gebruik ook de phph server ervan.
Gebruik bij voorkeur geen harddisk maar een compact flash van bvb. 2GB (meer indien > 1GB ram) en een converter ide naar CF(enkele euro's op e b a y ).
monitoren met top,free,ntop,nload,...

debian cccam server in google ingeven; hou het simpel, geen scripts gaan schrijven e.d.

Is zeer stabiel: uptime van +200d is geen uizondering (stroompanne)

satlover forever

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg vandaag mijn nieuwe canaldigitaal kaartje , en wat denk je deze werkt niet met de Diablo Cam light.

 

Heb mijn oude xcam maar weer tevoorschijn gehaald en daarmee werkt het wel ,alleen de HD kanalen weer niet (die deden het met de oude kaart ook niet.

 

Iemand ervaringen met een cam die het wel doet op alle kanalen van canal digitaal ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Aston Cam 1.07 v2.18.

Deze werkt perfect ook op HD.

 

Alleen Eurosport doet het bij mij niet en ik heb geen idee waarom of hoe ik dit kan oplossen.

Ben ik de enige die dit heeft met Aston? Weet iemand de oplossing?

 

Dit geld natuurlijk alleen voor AAF images. Op E2 werkt deze CAM (vrijwel) niet.

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de aston aangeschaft ,en heb ook geen eurosport.

Op de Xcam doet ie het ook niet met de oude kaart en met de nieuwe ,denk niet dat het aan de cam ligt .

 

Mischien is eurosport verhuist ,op King of Sat kan ik er niets over vinden ,die op de Hotbird heb ik alleen maar geluid geen beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattekop
Ik heb een Aston Cam 1.07 v2.18.
Deze werkt perfect ook op HD.

Dit geld natuurlijk alleen voor AAF images. Op E2 werkt deze CAM (vrijwel) niet.


....en dat is en blijft doodzonde..ik hoop dat de CAM op korte termijn ook onder E2 werkend wordt gemaakt! euh...heeft iemand hier nadere info over crazy

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...