Ga naar inhoud


[TF5500PVR] Hoe nieuwe software laden in TF5500PVR


sloeberbvg

Aanbevolen berichten


Hallo,

 

waarschijnlijk zal er de nieuwste al in zitten dit kun je controlleren door het menu in te gaan, informatie, en dan ontvangerstatus. nieuwste is namelijk 28-03-2008 alleen dan de is het wel de duitse versie. te downloaden bij www.topfield.co.kr

als je deze of een andere versie er in wilt schrijven download de versie dus.

open hem met tfd.down schrijven ontvanger uit en aan en hij gaat.

 

veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Teun88 ,

Dank voor uw reactie ,ik gebruik de juiste 0-modemkabel , heb de correcte loader , en gebruik naar mijn mening de juiste firmware ...toch die E-03 melding .

Ik vermoed dat er toch iets defect is met die ontvanger (zie vorig topic van mij)..."problemen (vastlopen)met de bediening .

De software die er momenteel inzit is van 08-08-2007 .

MVG ....freddy .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ie steeds vastloopt, dan is misschien de oplossing om de HD even lost te koppelen. Dus gewoon de IDE kabel even lostrekken en kijken of ie dan WEL doorgaat.

 

Dergelijke problemen had ik altijd als een HD van een 4000PVR het aan het begeven was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ozzo,

Ik heb reeds de voeding en de data-fiche van de harde schijf verwijderd , maar zonder succes ! Ben een beetje einde raad !

Ook de firmware inladen lukt niet , ik gebruik nochtans de nul-modemkabel , of de USB kabel . ik maak gebruik van een laptop met USB poorten , krijg E-03 melding !!!

Dezelfde combinatie gebruik ik om de "Technomate" te voorzien van software (Serieel--> USB), zonder problemen .

Nog iemand met goede raad ???

MVG ... freddy .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste sloeberbvg. de TF5500PVR heeft ook een usb aansluiting om de software te updaten. Op jouw laptop/pc moet wel het goede programma draaien. Er zijn namelijk verschilende programma's voor de com of usb poort eneuh ze zijn niet uitwisselbaar. Dus als je de usb versie hebt draaien dan heb je geen verbinding via de com poort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt niet om mijn bericht te edditen maar door voortschrijdend inzicht...

 

Foutmelding E-3 betekend Communication error with UART.

De UART chip is computerhardware en zorgt ervoor dat de 8 of 16 parallele bitjes van de ISA bus omgezet wordt naar een serieel signaal. Dit met een usb poort simuleren heeft al voor veel problemen gezorgt. Het werk vaak domweg niet. Wat je nog kan proberen is om het uploadprogramma in de compatibiliteitsmode te starten. BV win98.

 

Met de usb aansluiting moet het zeker lukken, maar je moet wel het juiste programma gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...