Ga naar inhoud


welke coax kabel.......


Gast Poblaw

Aanbevolen berichten


Coax kabel voor schotelontvangst. Geen gewone TV kabel coax dus.

 

Als je kabel niet al te lang moet zijn maakt het meestal niet zoveel uit of je een goedkope of een dure kabel neemt.

Bij langere kabels is betere kwaliteit (hogere prijs) meestal aan te raden.

Omdat je meestal meerdere jaren met een kabel wilt doen, is het eigenlijk altijd aan te bevelen om een kwaliteits kabel te nemen.

Je weet dan zeker dat je goed spul hebt. Later een nieuwe kabel trekken omdat de oude problemen geeft is duurder en veel meer werk.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg er in ieder geval voor dat je een goed afgeschermde kabel aanschaft. Bij voorbaat voorkomt dit al veel problemen wink

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in de woonkamer de 'gewone' antenne kabel gebruikt. Merk wel dat als ik langs de kabel loop met mijn mobiel in mijn zak het op sommige zenders stoort.

(De kabel liep vroeger van cai-punt naar de slaapkamer, nu gaat het signaal anders om, de schotel hangt bij de slaapkamer.)

 

Moet hem wel eens vervangen door een beter afgeschermde kabel.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...