Ga naar inhoud

HD-kanalen met tvv-module

roland

Aanbevolen berichten

Zit met volgend vraagje,heb hier een technomate 6900 super, de HD-kanalen van tvv gaan niet open als de kaart in de tvv-module zit,de module opnieuw insteken en laten initiliseren is een oplossing, even zappen en plezier is over. Steek je de kaart in de multi-kaartlezer van ontvanger geen problemen. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120

Link naar reactie
Delen op andere sites

uiteraard is het goede werken van de interne kaartlezer op dit moment geen garantie dat dit zo zal blijven indien de ontvanger geen gecertificeerde ontvanger is.

Waarschijnlijk kan je ontvanger niet goed overweg met de standaard tvvl module.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: roland
Zit met volgend vraagje,heb hier een technomate 6900 super, de HD-kanalen van tvv gaan niet open als de kaart in de tvv-module zit,de module opnieuw insteken en laten initiliseren is een oplossing, even zappen en plezier is over. Steek je de kaart in de multi-kaartlezer van ontvanger geen problemen. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Is jouw module van de eerste generatie TV VLAANDEREN CI's met CanalDigitaal en TV VLAANDEREN logo's?
Dat is dan de oorzaak en TV VLAANDEREN is daarvan op de hoogte.
Ga naar jouw TV VLAANDEREN dealer en vraag om de module om te wisselen tegen een van de laatste generatie; deze is hoofdzakelijk zwart/grijs met CI MODULE en 3 fijne lijntjes in het rood. Als je jouw receiver naar hem meebrengt kan je zo'n module meteen proberen!

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je betaalt voor het HD pakket en alles vlot verliep met de oude CI en de oude kaart en nu niet meer goed werkt met de nieuwe kaart en de oude CI maar wel met de nieuwe CI...

Dat weten ze dus. Is algemeen bekend.

Wat kan je dan doen? Omwisseling vragen.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen,

Gisteren gebeld met tvv en daar mijn uitleg gedaan over de zwarte schermen die ik constant heb. Antw tvv ja maar staat de laatste soft er wel op? Ikke ja... a dan moet je naar een dealer gaan en een omruiling vragen van de modulle, ikke ok. Dus ik naar tvvdealer daar wisten ze van niets en geeft dan ook gebeld en ja hoor de aanvraag voor eene nieuwe cam is goedgekeurd (omruiling). Pas volgende week zou ik die moeten hebben.

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen