Ga naar inhoud


Regionale zenders op een comwell sattuner


Jaap007

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Jaap007
Weet mischien iemand hoe ik de regionale zenders op een comwell sattuner MC35 krijg ?
M.V.G. Jaap


Hallo,

Misschien kun je kort beschrijven wat je al wel geprobeerd hebt.

Heb je ASTRA 23 oost al in jouw satreceiver comwell MC35 staan, of krijg je er überhaupt geen beweging in?

Ik ken deze satreceiver niet, maar kun je niet in het menu zenders zoeken en/of transponder toevoegen de gewenste frequentie 11914 en symbolrate 27500 horizontaal etc ingeven en de satreceiver laten scannen.

Groet Wiljo
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de mc35 update naar de laatste SAB software zit er zelfs een fastscan op waarbij je meteen de regionale er bij pakt..

 

Anders kan je gewoon via het installatie menu Astra 3 scannen

 

 

/edit

je hebt natuurlijk wel het signaal van Astra3 nodig...........

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de ontvanger werkt nagenoeg het zelfde als de SAB dus bij satellieten de astra 19 graden en disecq zet je dan op 1 en voor astra 23 zet je de disecq op 2 en dan transponder toevoegen met de waardes zoals ze hierboven vermeld staan

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier de comwell mc40 met SAB software en als je de ontvanger opnieuw inleest scant hij automatisch de regionalen in. Astra 1 instellen op Lnb 1 en Astra 3 op Lnb 2.

De nieuwe SAB software is veel beter dan de orginele comwell software m.b.t de nieuwe seca3 kaart....zapt n.l. veel sneller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Als je de regiozender TV Flevoland zoekt, dan kan je lang doorzoeken. Deze regionale zender is één van twee regiozenders die, in hun wijsheid hebben besloten, niet te uitzenden op de satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alfredg
Ik heb hier de comwell mc40 met SAB software

dat vind ik knap..
als jij sab sw in de mc40 kan laden wil ik die software ook hebben...

want alleen de mc35 en mc45 kunnen die laden voor zover ik weet..
en de mc40 kan overweg met sw van he@d..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...