Ga naar inhoud


Mooi nieuw spul op komst


grunnsat

Aanbevolen berichten

Er zijn twee mooie nieuwe apparaten op komst, de Popcornhour C 200 mediaspeler en de Oppo BDP-83 Bluray speler.

 

De Popcornhour is gebaseerd op de nieuwste Sigma chip, en heeft bijv. een 1Gb netwerk aansluiting en de mogelijkheid om er een WiFi 802.11n kaart in te zetten. Je kunt er zels een Bluray speler op aansluiten. Prijs ca. € 350,

 

De Oppo speler heeft als bijzonderheid dat je er vrijwel ieder schijfje mee kunt afspelen. Bluray, DVD, DVD-audio, Super Audio CD, gewone CD, hij slikt het. Dat is heel bijzonder, want ik ken alleen een Denon speler van ca. € 2000 die dat ook kan. De Oppo heeft een kwalitatief zeer hoogwaardige video chip voor het upscalen etc. en zal zo'n €500 gaan kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Oppo is cool

 

Hier zitten heel veel mensen al heel lang op te wachten. Ik geloof dat ze in de US nu aan het uitleveren zijn en de reviews zijn erg goed. Europa word elke keer maar uitgesteld helaas. Ik moet bijna aan de DM8000 denken wink

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik speel nagenoeg geen echte schijfjes meer af, alles gaat tegenwoordig streaming, ook mijn eigen DVD's als image.

 

Dus voor mij zou die popcorn de oplossing zijn.

 

Maar ik heb al zoveel apparaten dat ik van mijn vrouw een voorlopig apparaatverbod heb opgelegd gekregen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Ook in mijn woonplaats zitten ze niet stil hier ook een importeur met een nieuwe mediastreamer de Yormedia. laugh


wat een gruwelijk lelijk ding is dat zeg
die hoef ik niet te hebben in de huiskamer

dan zie ik de hdx-1000 liever

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stream ook alles, heb een popcorn gehad maar die vond ik te traag in het gebruik.

Echt vet irritant als je een gemodde xbox1 met xbmc hebt.

 

Ik heb hier nog geen hd, dat begint nu pas interessant te worden (is mijn mening tenminste).

De nieuwe popcorn is dan wellicht de prijs waard, met gigabit en de mogelijkheid een Blue Ray speler in te bouwen zou dat een waardige opvolger van mijn ouwe xbox kunnen zijn maar de interface moet dan wel lekker soepeltjes verlopen.

Als ik het gevoel krijg echt te moeten wachten dan haak ik al gauw af.

 

Zag iemand op tweakers ook melding maken van een streamertje voor 100 euro, voor het geld wellicht leuk voor op de slaapkamer of zo.

 

Maar ach, andere tv, andere ontvanger, en dan ook nog een andere streamer?

Nou, aangezien ik gewoonlijk niet het goedkoopste spul aanschaf zal het wel een stappenplan worden.

Dit jaar nog een andere tv óf een andere tuner, tsja.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...