Ga naar inhoud


[Hoe te beginnen met feedhunten - apparatuur/software?]


vGnp

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Na verhuizing van mijn T90 naar verderop in de tuin heb ik nu dus nog een ongebruikte paal in de tuin staan waar ik ook nog iets mee wil.

Ik heb nog een Triax 110 schotel en een Digipower SC-2100 H-H motor liggen, en het leek mij wel wat om ook eens het feedhunten te beoefenen om te zien wat er zoal aan feeds beschikbaar is.

Ik heb momenteel een DM7000 aan een op Astra 19.2 gerichte schotel hangen, en een DM7025+ aan een T90 (met 8 LNBs)

 

Nu ben ik van plan om die Triax aan de motor te hangen, en dat aan die ongebruikte paal. Dit wil ik dan aansluiten op een PCI kaart (moet nog gekocht worden) in mijn PC.

 

Ik zou het fijn vinden als ik uit de feedhunt hoek wat tips en aanbevelingen te krijgen voor zo'n opstelling. Ik denk daarbij aan:

 

- Welke PCI kaart (en vooral: waarom)

- Welke software (bij de kaart geleverde of andere?)

 

Ik heb inmiddels DVBDream gedownload, geinstalleerd en even oppervlakkig bekeken.

 

Bij voorbaat dank voor alle (positieve) suggestie's.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites


Best even uw vraag in het juiste topic zetten wink

 

zie ook : http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...e_i#Post1585255

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...