Ga naar inhoud


Ik word gek!!!!!!!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Hele avond op mijn dak doorgebracht (puntdak) om mijn tweede lnb (Philips met ingebouwde switch) aan de praat te krijgen op de Hotbird.<BR>Ik heb mijn linker lnb (als je er voor staat) uitgericht op de Astra en hierna de kabel weer op de rechter gedaan. (Philips)<BR>Nou blijkt dat de rechter ook nog de Astra ontvangt (wel heel zwak). Hoe kan dat in godsnaam!!!!<P>Iemand meer uitleg? Ik heb gewoon de officiele twin lnb houder voor mijn schotel, dus die zou goed moeten zijn.<P>Please, ik word gek van het dak klimmen. mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan kloppen wat je schrijft. Je gebruikt, neem ik aan wel 78 cm of groter. Als eerste heb je waarschijnlijk de astra kop op max. signaal uitgericht en inderdaad dan pakt de andere kop hem ook, probeer nu eens om de andere kop uit te richten op hotbird signaal, het is namelijk de bedoeling dat je er als het ware tussenin gaat zitten, dus je astra signaal zal ook zwakker worden. Bij MM9500 heb ik signaalsterkten van beide koppen op ongeveer 60 kunnen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...