Ga naar inhoud


Thin Client en Serial printer


newbier

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Een probleem waar ik niet uitkom na ongelofelijk veel gezocht te hebben. Misschien zit hier iemand die de oplossing heeft!

 

Ik heb een Thin Client hp T5540. Met windows CE 6.0. Deze thin client laat ik inloggen via Remote Desktop op een Windows 2003 server.

Voordat ik verbinding maak geeft ik aan dat de geluiden op mijn thin client doorgelust wil hebben en de seriële comport.

Aan de seriële com port (com1) hangt een bonprinter.

Als ik verbinding heb gemaakt via rdp met de Windows 2003 server start ik mijn software en probeer een bon te printen. Maar dit wil niet, Ik krijg de melding "a device attached to the system is not functioning".

 

Ik heb ook geprobeerd om eerst de printer maar eens aan de praat te krijgen in windows ce 6.0 maar ook dit is niet gelukt . Ik heb bijvoorbeeld een dir > com1 gedaan maar gebeurd niks.

 

Ook kan ik geen driver installeren. Deze heb ik wel voor windows xp en windows 2000. De driver is in een normale situatie niet nodig…

 

Ik heb het ook geprobeerd met een rdp verbinding via Windows XP. Ook de seriele port doorgelust en printer doet het prima.

 

Heeft iemand hier een idee over?

 

Gr Newbier

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Allen dank voor het meedenken.

 

Heb het anders oopgelost. Schijnt een of ander iets te zijn met thin clients en seriele poorten.

 

Het nu een nport gekocht en stuur nu de printer rechtstreek aan via internet. Werkt perfect!

 

 

gr Newbier

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...