Ga naar inhoud


Siemens SX1 wil niet meer doorstarten


Aanbevolen berichten

Het zoeken moe en met zoveel bereidwillige helpers, doe ik een beroep op jullie. Mijn SX1 start niet meer door. Ik wil graag

de firmware opnieuw inladen.

Wat heb ik nodig?: De layout van de (usb)kabel of een kabeltje, die over is.Uiteraard de drivers ook.

De firmware en een uploader.

Heb je de software nog ergens, omdat je in het verleden 't zelfde probleem had? Graag per mail naar alexfpb@gmail.com

 

Een nieuwe accu heb ik al. De SX1 leeft nog wel. Bij het indrukken van de joystick krijg ik de boodschap "SX! software update. Connect USB cable and start update software on PC.

Mijn dank is groot.

mvg, alx

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij het doorzoeken van www, kom ik best wel veel het zelfde probleem tegen. Na zeer veel zoek en vervangen van zoekargumenten ben ik iets tegengekomen:

Hou bij het opstarten ook de knoppen * en # ingedrukt.

Daarna was ie weer bruikbaar voor een korte tijd.

Weer 't zelfde gedaan etc. etc. Is nu al weer enkele uren

up.

Misschien heeft iemand hier iets aan.

Als je de kabel (geschikt voor de firmware!) hebt en de nodige software, kun je opstarten met de cursorknop (Joystick) gelijkertijd ingedrukt te houden. Het toestel is dan klaar om

de betreffende files te ontvangen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...