Ga naar inhoud


[X-CAM ORION] geen beeld meer


Gast Bas57

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Ik heb een Strong 4355 evolution reciever met een cam premium edition Orion Ci module .

En ik heb een orginele canaldigitaal smartcard, maar nu het volgende probleem

Ik heb 2 jaar geleden die Ci- module gekocht gelijk met een canaldigital smartcard en het werkte toen ook perfect had een prachtig beeld.

Door omstandigheden heb ik 2 jaar deze reciever niet gebruikt en nu heb ik geen beeld meer op de betaal zenders van canaldigitaal , wel de free to air kanalen.

Weet iemand wat daar de reden van is, en is er ook dan iemand die mij kan helpen wat ik moet doen.

 

M.V.G.R. Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom op het board.

 

Ja na zo'n tijd doet hij het niet meer als er verder niets is en alles is betaald kun je de kaart hier heraktiveren wel je smartkaart nummer bij de hand houden en de ontvanger op een Nederlandse zender zetten zoals SBS6. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi AArt

 

Klop ja maar mijn canaldigitaalcard heb ik al weer opnieuw geactiveerd, bij mijn buurman dus die werkt maar het ligt waarschijnlijk aan de Ci- module (X-cam premium edition Orion)moet geloof ik nieuwe software opgezet worden ik weet het ook niet precies helaas

 

Gr. Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe software er op volgens mij is er al een jaar of twee geen echt nieuwe software meer uit gekomen wel dat de sleutels bijgewerkt worden maar geen nieuwe soft.

 

Overigens de kaart loopt wel in een Xcam maar updaten ho maar dus het lijkt me dat je een andere ci module moet hebben om het weer goed werkend te krijgen.

Lijkt me dat de ci module van CanalDigitaal dan de beste optie is dan weet je zeker dat het zou blijven werken. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bas57
maar het ligt waarschijnlijk aan de Ci- module (X-cam premium edition Orion)moet geloof ik nieuwe software opgezet worden


Xcam zou gewoon moeten kunnen werken met CD smartcard, kijk eens in het menu onder CI of Common Interface.. Ziet jouw ontvanger daar wel de xcam en vervolgens ook de CD smartcard ?

Groet,
Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het zou kunnen dat een X-CAM met Angel chip (voorloper Orion chip)waar verder nooit aan gekloot is, het wel doet. Ik heb namelijk geen probleem. In de CAM settings wel controleren of FRC op "off" staat, ander doet hij het inderdaad niet.

I burn not shine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...