Ga naar inhoud


[TF7710PVR] LNB out naar PC


Sim50

Aanbevolen berichten

Hallo,

Onder de zoekfunctie kon ik hierover niets vinden.

Als ik de LNB out van de 7710HDPVR aansluit op de TV in kaart van mijn PC gaat dit dan werken met bijv. Windows Media Center of Nero9 Live TV?

B.v.d.

Simon

 

Rebox 9000 HD, Loader 1.52 FW 1.10.05, Multytenne45, Philips 47PFL9705H/12, Onkyo TX-NR808, Harmony 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Sjaak(k)
Nee dat gaat niet want dat zijn satelliet signalen die je in een analoge tv ingang wil stoppen crazy


Hallo Sjaak
Bedankt voor je antwoord
Simon

Rebox 9000 HD, Loader 1.52 FW 1.10.05, Multytenne45, Philips 47PFL9705H/12, Onkyo TX-NR808, Harmony 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Je kun natuurlijk wel de modulator antenne out op je kaart aansluiten dan kun je naar 1 kanaal kijken van je Toppie cool

Hallo Sjaak,
Ik ben maar een leek, wat bedoel je precis met modulator antenne out?
Groeten
Simon

Rebox 9000 HD, Loader 1.52 FW 1.10.05, Multytenne45, Philips 47PFL9705H/12, Onkyo TX-NR808, Harmony 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Hallo Simon, met de modulator uit bedoel ik de antenne uitgang op je Topfield. Niet je 2 lnb (f-connector)uitgangen dus.
Er zitten 2 antenne pluggen op, een male en female. Hiermee kun je het satellietsignaal op bv kanaal 36 (of hoger)(videokanaal) in je kabelsysteem zetten en zo je kabelsignaal doorlussen naar bv de slaapkamer laugh
Die antenne uitgang kun je dus ook naar je tv kaart laten lopen, die je wel moet afstemmen op kanaal 36 smirk


Hallo Sjaak,
Bedankt voor je reactie, ga dit uitproberen.
Vr.groeten
Simon

Rebox 9000 HD, Loader 1.52 FW 1.10.05, Multytenne45, Philips 47PFL9705H/12, Onkyo TX-NR808, Harmony 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...