Ga naar inhoud


Toch te zot voor woorden (dierenmishandeling)


Gast Ronaldinho-

Aanbevolen berichten

Gast Ronaldinho-

Britse politiehonden bezweken in hete auto

Uitgegeven: 2 juli 2009 17:39

Laatst gewijzigd: 2 juli 2009 17:39

 

AMSTERDAM - Twee Britse politiehonden zijn dinsdag bezweken nadat ze in een auto in de brandend hete zon waren achtergelaten.

 

De twee Duitse herders stierven in een auto op de parkeerplaats van het hoofdbureau van politie in Nottingham. In de schaduw liep de temperatuur op tot 29 graden Celsius. De politie zei niet hoe lang de honden in de auto hadden gezeten.

 

Adjunct-hoofdcommissaris Peter Davies noemde de dood van de twee honden 'tragisch'. De dierenbescherming stelt een onderzoek in.

 

 

 

 

De maximum straf voor het onnodig laten lijden van een dier is in Groot-Brittannië zes maanden gevangenisstraf of twintigduizend pond (23.380 euro).

 

© Novum

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast philisatter
Origineel bericht van: Ronaldinho-
Britse politiehonden bezweken in hete auto
Uitgegeven: 2 juli 2009 17:39
Laatst gewijzigd: 2 juli 2009 17:39

AMSTERDAM - Twee Britse politiehonden zijn dinsdag bezweken nadat ze in een auto in de brandend hete zon waren achtergelaten.

De twee Duitse herders stierven in een auto op de parkeerplaats van het hoofdbureau van politie in Nottingham. In de schaduw liep de temperatuur op tot 29 graden Celsius. De politie zei niet hoe lang de honden in de auto hadden gezeten.

Adjunct-hoofdcommissaris Peter Davies noemde de dood van de twee honden 'tragisch'. De dierenbescherming stelt een onderzoek in.




De maximum straf voor het onnodig laten lijden van een dier is in Groot-Brittannië zes maanden gevangenisstraf of twintigduizend pond (23.380 euro).

© Novum


Ongelooflijk!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand zoiets doet

zou ik gelijk de politie bellen die weten wel hoe ze zoiets moeten aanpakken. laugh

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hond heeft alleen zweetklieren tussen zijn tenen, niet echt effectief dus en kan verder alleen afkoelen door hijgen, wat bij hoge luchttemperatuur dus ook al weinig helpt. (door vochtverdamping nog altijd wel enig effect).

Een hond zal dus aanmerkelijk eerder aan de hitte bezwijken dan een mens die over zijn hele lichaam zweetklieren heeft.

En mens zal dus niet zo snel aan de hitte bezwijken, eerder aan uitdroging gevolgd door oververhitting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breek me de bek niet open, wat de mens allemaal wel niet met dieren doet. mad Ik kan het allemaal niet aanzien!

 

In dit geval is nog sprake van een ongeluk maar wat dacht je van dat vreselijke stierenvechten, het knuppelen van zeehondjes, mishandeling van de kinderboerderijdieren enz enz enz.

 

Hiermee plaats de mens zich onderaan de rangorde der levende wezens.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je het verschil weet tussen meelevende- en onmensen?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...