Ga naar inhoud


Onder welk pakket valt History HD?


Lord Humungus

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist de CD nieuwsbrief van juli ontvangen. Daarin wordt de komst van History HD bevestigd, die ik inmiddels ook kan ontvangen. Niet duidelijk is echter onder welk pakket deze zender valt. Ook op de CD website zelf kan ik dat niet vinden. Weet iemand hoe dit zit?

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat denk je nu zelf het is een HD zender zou hij misschien in het HD pakket komen.

En ja de webmaster van CDS moet nu zoveel aanpassen dus kan iets langer duren voor alles aangepast is. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeft niet altijd. Kijk naar Een HD en Eurosport HD. Ik had verwacht dat juist deze laatste onder het HD pakket zou gaan vallen. Blijkbaar durft men dat echter niet aan nu wel duidelijk is dat er voorlopig geen PO in HD komt (wordt met geen woord over gerept in de nieuwsbrief). Overigens onzin natuurlijk dat men de website op punt niet tijdig zou kunnen aanpassen. De zender is al een week in de lucht.....

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...