Ga naar inhoud


Audio probleem in CT 5000 HD Combo


Braintje

Aanbevolen berichten

Ik zit met een vervelend probleem. In de instellingen van de CT 5000 HD combo plus, kan je allerhande audio talen instellen, behalve het Nederlands. Wel is bij de ondertitelende taal het Nederlands geselecteerd. Wanneer ik de audio op Nederlands instel beginnen de problemen. Dan kan ik Eurosport HD in het Nederlands bekijken maar zijn dan weer andere kanalen zoals History HD dan in een voor mij onbekende taal. Wijzig ik de audio taal bij instellingen op Engels, is het probleem opgelost en heb ik op alle kanalen waaronder Eurosport HD en History HD Engels. En dan beginnen de problemen opnieuw, Eurosport HD zit dan in het Engels en dat wil ik niet. Weet er iemand of dit op te lossen valt met een of andere instelling want het continue wijzigen van de audio taal bij het zappen is een vervelende klus. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon de audio taal in het Engels laten staan en zoals je het nu doet bij ondertitelende taal Nederlands kiezen.

Je ontvanger onthoud als het goed is die taal en je hoeft dus als je ergens anders heen zapt en terug niet de taal weer goed te zetten.

 

Het probleem is dat bij Eurosport de laatste paar dagen het Nederlands wel eens een half uurtje wegviel maar daar kan je ontvanger niets aan doen. laugh

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik een Maxdigitaal 225 zit hetzelfde menu in,

 

Menu taal: Nederlands

Audio taal: Engels

Ondertiteling taal : Engels

 

Inderdaad zit er bij de ondertiteling taal geen Nederlands.

Zo heb ik het staan en geen enkel probleem.

Voor Eurosport HD kies ik met de audioknop op de afstandsbediening als taal Nederlands en History HD staat op Engels daar zit geen Nederland bij ook geen ondertiteling dat zal nog wel komen.

 

Geen enkel probleem zo na het zappen blijft hij gewoon staan op de laatstgekozen taal. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...