Ga naar inhoud


hoe 'vast' zijn de vaste tuners?


spongebob

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: renzie
Origineel bericht van: bliksem
vraag 1 is ja voor de 7025 tuner die werk al vanaf het begin in de 8000 goed alleen geen hd


ik heb zelf de ervaring dat de S tuner niet werkt. zodra ik deze in mijn 8000 zet gaat het beeld blokken. ik heb 2 verschillende S tuners geprobeerd. 1 welke ik nieuw had gekocht en toen die steeds ging blokken heb ik bij wijze van test er 1 uit mijn 7025+ gehaald met hetzelfde resultaat. De C tuners werken wel goed in de 8000.

Blijkbaar is het per box verschillend of de S tuners van de 7025 te gebruiken zijn.

renzie


hier een 8000 met BCM4501 als vaste tuners en ALPS BSBE1 702A uit een 7025 als tuner c en geen problemen met kijken en opnames
het is zelfs zo als ik een sd kanaal kijk ik deze kijk op tuner c en tuner a en b zijn dan vrij

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: fransken
Origineel bericht van: renzie
Origineel bericht van: bliksem
vraag 1 is ja voor de 7025 tuner die werk al vanaf het begin in de 8000 goed alleen geen hd


ik heb zelf de ervaring dat de S tuner niet werkt. zodra ik deze in mijn 8000 zet gaat het beeld blokken. ik heb 2 verschillende S tuners geprobeerd. 1 welke ik nieuw had gekocht en toen die steeds ging blokken heb ik bij wijze van test er 1 uit mijn 7025+ gehaald met hetzelfde resultaat. De C tuners werken wel goed in de 8000.

Blijkbaar is het per box verschillend of de S tuners van de 7025 te gebruiken zijn.

renzie


hier een 8000 met BCM4501 als vaste tuners en ALPS BSBE1 702A uit een 7025 als tuner c en geen problemen met kijken en opnames
het is zelfs zo als ik een sd kanaal kijk ik deze kijk op tuner c en tuner a en b zijn dan vrij


Ja hier ook, maar heb ze er gauw uitgehaald, mocht niet lees dan smile

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley

Ja hier ook, maar heb ze er gauw uitgehaald, mocht niet lees dan smile


neen, even verderop in de link van dezelfde auteur:

Citaat:
Hi,

ja.. die -C, -T und normalen alten -S Tuner der 7025 sind unkritisch... es geht lediglich um den DVB-S2 Tuner die in der DM800 verwendung finden (Alps BSBE2).

cu

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een 8000 met BCM4501 als vaste tuners en ALPS BSBE1 702A uit een 7025 als tuner c en geen problemen met kijken en opnames

het is zelfs zo als ik een sd kanaal kijk ik deze kijk op tuner c en tuner a en b zijn dan vrij

 

HIER HET ZELFDE

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Erik Slagter
Origineel bericht van: bliksem
vraag 1 is ja voor de 7025 tuner die werk al vanaf het begin in de 8000 goed alleen geen hd

Wel HD geen DVB-S2.


bij hd schakelt de 8000 gelijk om na A nooit getest als ik A +B uitschakel

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...