Ga naar inhoud


Geen geluid Eurospror HD op AZBox Premium HD


afred

Aanbevolen berichten

Ik heb wan het weekend Eurosport HD geinstalleerd om mijn AZBox maar ik heb geen geluid wel heb ik de keuze waaronder Dutch, maar dit zonder resultaat. heeft iemand een idee hoe ik dit moet instellen.

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Jap
Bij mijn AZBox is alleen het czech geluidspoor aanwezig. De keuzes van Engels en dutch zijn er wel, maar geen geluid.


Klopt is geen probleem van de Azbox maar eerder van de provider geluidssporen nog niet beschikbaar

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: azboxhd
er is gewoon nl geluid bij eurosport HD.


Als je dit forum eens doorleest, zie je dat er ook bij andere ontvangers (zoals bv de dreambox) problemen zijn.

Ik weet niet waar jij wel geluid hebt, maar niet op eurosport HD (23,5).

Azbox Elite, SAB explorer PVR SC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: azboxhd
er is gewoon nl geluid bij eurosport HD.


Ohh das dan fijn, eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik alleen afgelopen zaterdagmorgen getest heb op de azbox en de DM800.

Toen idd alleen geluid op het tjechiese geluidsspoor maar als jij geluid hebt kun je vast de juiste audio pid noemen voor NL taal.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
Ohh das dan fijn, eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik alleen afgelopen zaterdagmorgen getest heb op de azbox en de DM800.


Het lijkt er op dat alle ontvangers met een Linux systeem hetzelfde probleem hebben, dus de Dreambox AZBox en de Kathrein ufs910.

Er is wel iemand die bij een Dreambox 800 er oude drivers in heeft gezet en alles werkt zoals het hoort.
De rest van de ontvangers zoals CTech 5000 Maxdigitaal 225 de diverse Topfield en de CD Flipsen hebben nergens last van. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus maar weer wachten op de nieuwe firware, (zoals de tweede tuner Azbox).

Deze staan trouwens op een duitse site te koop.

afred

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Willy-NL
Origineel bericht van: afred
Dus maar weer wachten op de nieuwe firware, (zoals de tweede tuner Azbox).
Deze staan trouwens op een duitse site te koop.
afred


Ga je nou bij elke topic over de Azbox HD hetzelfde roepen? Kom je aandacht te kort of zo?

Firmware durf ik niks over te zeggen.
2e sat tuner is nog niet te koop de T en de C wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Willy-NL


Ga je nou bij elke topic over de Azbox HD hetzelfde roepen? Kom je aandacht te kort of zo?

Firmware durf ik niks over te zeggen.
2e sat tuner is nog niet te koop de T en de C wel.



Yep en de T en de C werken ook al met de huidige firmware in combi met een S2 tuner.

Dus tot nu toe alles OK

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik de C tuner bestel in DE en deze monteer in de AZbox werkt deze dan met de ned. Ziggo kaart?

 

In de Azbox zit een inter slot deze gebruik ik nu voor mijn CD kaart, kan ik een van de twee CI sloten gebruiken voor de Ziggo kaart? en zoja welk CI module kan/ moet ik dan gebruiken.

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...