Ga naar inhoud


Snelheid verhoging Ziggo


Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Fatfreddy
Origineel bericht van: AlanS
Het voegt niets toe maar wil jullie alleen even de ogen uitsteken :-)

Bij mij:
Download snelheid 120 Mbps
Upload snelheid 10 Mbps

DVD binnen paar minuten binnen :D


en hoeveel kost dat per maand ?




Volgens mij UPC 80,50 euro voor een 120/10Mbps-abonnement
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thunder
Ziggo word idd wel interresant met de aankomende upload snelheden, 5Mbps up nu, en in Q1 2010 10Mbps.. daar valt best een eigen servertje op te draaien, ben benieuwd of ADSL hier nog een antwoord op heeft ?


ADSL heeft daar geen antwoord op, want dat protocol zit aan zijn maximum. Oké, de upload zou nog iets hoger kunnen (nu tot 1,3Mbps, theoretisch tot 3Mbps) maar dat gaat dus niemand halen. Al was het maar vanwege de steeds erger wordende overspraak.

Het niet voor niks dat KPN zo hard bezig is met haar FttH en FttC testen (FttH: glasvezel in je huis, FttC: glasvezel tot een verdeelkastje vanaf daar koper en VDSL).

Alleen als ik zie wat KPN nu hier in de regio aan fiber aanbied (30/3Mbps voor 75 euro) dan ben ik blij dat ik over twee weken kabel heb :P.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO
Origineel bericht van: thunder
Ziggo word idd wel interresant met de aankomende upload snelheden, 5Mbps up nu, en in Q1 2010 10Mbps.. daar valt best een eigen servertje op te draaien, ben benieuwd of ADSL hier nog een antwoord op heeft ?


ADSL heeft daar geen antwoord op, want dat protocol zit aan zijn maximum. Oké, de upload zou nog iets hoger kunnen (nu tot 1,3Mbps, theoretisch tot 3Mbps) maar dat gaat dus niemand halen. Al was het maar vanwege de steeds erger wordende overspraak.

Het niet voor niks dat KPN zo hard bezig is met haar FttH en FttC testen (FttH: glasvezel in je huis, FttC: glasvezel tot een verdeelkastje vanaf daar koper en VDSL).

Alleen als ik zie wat KPN nu hier in de regio aan fiber aanbied (30/3Mbps voor 75 euro) dan ben ik blij dat ik over twee weken kabel heb :P.


Idd KPN is niet concurrerend meer met kabel, zelfs niet met fiber vanwege de prijsstelling, de betrekkelijk dure aanleg kosten zullen ze toch z.s.m. terug willen verdienen…
Ik denk dat KPN in de toekomst, wat consumenten breedband betreft een probleem gaat krijgen en de achterstand t.o.v. kabel niet meer in haalt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

klantenservice gebeld. ik gaf aan dat ik gisteren ook al contact had gehad en dat men mij had verteld dat de uitlevering was stopgezet. De medewerker van klanterservice gaf aan dat dit klopte omdat er te weinig modems op voorraad waren. Hem gezegd dit vreemd te vinden daar ik gisteren te horen kreeg dat dit te maken had met problemen in de software. Hem gevraagd of hij zou kunnen uitleggen hoe het dan kan dat ik vanmorgen opeens wel een modem bezorgt heb gekregen. U heeft dus een nieuw modem, dan heeft u inmiddels de neiuwe versie. hij wenste mij suc6

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vandaag niet vrijdag de 13 maar donderdag de 13. Ben nu terug van weggeweest, maar dat wel met mijn oude modem. Het nieuwe had ik geinstaleert, en 1 uur gewacht. Daarna geprobeert te activeren. kreeg de melding op de activatiepagina "helaas wij kunnen uw modem niet activeren". Kwam ook nog de melding dat online activeren heel eenvoudig zou zijn.Kreeg als advies om kontakt op te nemen met klanterservice. Ze vermelden dan netjes hun telefoonnummer erbij en dat terwijl bellen niet mogelijk is daar het modem niet is gectiveer.Klantenservice gebeld zij hadden problemen waardoor online activeren niet kon en via de telefoon ook niet. Het zou niet lang duren. Nu bijna 16:00u gaat het nog steeds niet. Dus het oude modem maar weer uit de doos gehaald. vanavond opnieuw proberen. Bleek ook nog dat er een ander klantnummer op de bijgevoegde brief stond terwij het adres wel klopte? er stond ook nog bij de brief zorgvuldig te bewaren. Over zorgvuldig gesproken.

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...