Ga naar inhoud


Naar de tour de france, gaat er iemand heen?


-QenQ-

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik ga volgende week zaterdag naar de tour de france. Heb een camper gehuurd en wil eens 2 of 3 etappes live in de bergen gaan kijken.

 

Gaat er iemand van jullie heen? Heeft iemand er ervaring mee en misschien goede tips?

 

Ik wil graag etappes, 15,16 en 17 gaan bekijken.

 

Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd.

::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik hoop dat je betere etappes te zien krijgt dan de Pyreneeën etappes van dit weekend want die zijn door de organisatie flink verkloot! mad

 

Er liggen daar prachtige klassieke cols, maar dan moet je er wel finishen en niet nog eens 50 km afdalen, een gemiste kans op een spannende wedstrijd tussen de klassementsrijders. mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou ik was er, en dat was gigantisch, echt. Had ik nooit niet willen missen. Heb een hoop ervaring opgedaan en is allemaal goed verlopen, als er ooit eens iemand wat tips wil hebben, kun je mij vragen. Heb errug genoten.

 

Gigantisch is het enige woord dat ik kan vinden.

Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd.

::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide, impressing. Heb op de col de mosses, grand st. bernard en de col de romme gestaan. Camper mee, en genieten.

 

Ik moet echt een compliment aan de fransen maken, het hele gebeuren is goed georganiseerd, en toch erg frans, dus zonder stress.

 

Als je de reclamekaravaan 1x gezien hebt dan is dat wel genoeg, maar ik had mijn zoontje (8 jaar) mee, en die vondt dat geloof ik het mooiste van alles.

 

Verder alle mensen even aardig en gelijk minded, dat vondt ik ook erg mooi, en natuurlijk de vedetten van zo dicht bij te kunnen zien.

 

Dreamboxje mee, en een antenne op de camper, voordat ik ging even de correcte elevation etc. uitgeprint, en peace of cake.

 

Dus konden wij nadat ze bij ons weg waren nog de etappe volgen.

 

Tevens mijn netbook met simkaart mee, en een paar externe boxen erop, en dus radio tour de france aan. MOOOOI...

 

Dit was een droom van mij, en die is uitgekomen.

 

Dus het hele verhaal een 10 waard.

 

Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd.

::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een berg is het inderdaad fantastisch maar die wandel etappe naar Parijs mogen ze van mij afschaffen, of er een tijdrit van maken.

 

Verder is iedereen het vergeten maar de organisatie heeft ronduit geblunderd met het indelen van vooral de etappes in de Pyreneeën. Echte bergritten eindigen op de top.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...