Ga naar inhoud


(Bijna) gratis ontvangers bij TVV


Ubik

Aanbevolen berichten

Quote van TV-Vlaanderen website:

 

 

"Bij sommige klanten zijn er problemen geconstateerd met een aantal niet-gecertificeerde ontvangers en CI-Modules. Illegale software op deze toestellen is de oorzaak. Er bestaan verschillende kortetermijnoplossingen voor deze niet-gecertificeerde ontvangers, maar deze bieden u geen garantie dat het probleem zich niet opnieuw zal voordoen.

 

De enige gegarandeerde oplossing voor probleemloos kijkplezier is overschakelen naar een gecertificeerde ontvanger van TV VLAANDEREN. Deze geeft u de garantie dat u nooit meer naar uw dealer moet gaan voor een onbekend technisch probleem.

 

Om de problemen met uw niet-gecertificeerde ontvanger voorgoed op te lossen, biedt TV VLAANDEREN u een oplossing in de vorm van een uitzonderlijk en tijdelijk aanbod:

 

# AANBOD 1: Ruil uw huidige niet-gecertificeerde decoder kosteloos om voor een GRATIS gecertificeerde S-BOX 8080 SD ontvanger. (Winkelwaarde: 149 euro)

 

# AANBOD 2: Kijkt u liever meteen in HD? Ruil uw huidige niet-gecertificeerde ontvanger om voor een Philips 7121 HD ontvanger van TV VLAANDEREN mits bijbetaling van het kleine bedrag van 59 euro. (Winkelwaarde: 299 euro)"

 

 

 

 

Ik ga snel mijn oude Pace Platinum CanalDigitaal ontvanger omruilen voor een HD ontvanger met 59,-EUR opleg, dan kan ik alvast een tijdje HD kijken alvorens ik beslis welke Dreambox (of equivalente Linuxbak) ik mij later aanschaf.

VU+Solo², DM-800HD, T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weer een nieuwe kaakslag voor de dealers.

 

Echt een schande hoe het management de gek houd met de tvv dealers. Zij moeten bijna onder dwang philips rommel decoders verkopen, waar ze met moeite een stuiver aan verdienen.

Nu geven ze de decoders al gratis weg! echt lachwekkend!

 

En langs de andere kant verkopen ze het complete pakket voor weggeef prijzen bij de locale doe-het-zelf & grootwarenhuizen.

 

Dit klinkt meer als boerenbedrog & broodroof.

 

just my 2 cents...

DM 7020, gem 4.60, astra1,2,3 & 13° op Big Visiosat. TVV + CD abbo. Soon Visiosat 1.20M draaibaar!

TVV Full, Telesat Full, CD-NL Settopbox,..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de klanten zijn nu de dealers aan de beurt. eek

 

Ik kan mij ook niet voorstellen dat iemand nog interesse heeft om tvv-dealer te zijn als er langs alle kanten gebradeerd wordt.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dark
Weer een nieuwe kaakslag voor de dealers.

Echt een schande hoe het management de gek houd met de tvv dealers. Zij moeten bijna onder dwang philips rommel decoders verkopen, waar ze met moeite een stuiver aan verdienen.
Nu geven ze de decoders al gratis weg! echt lachwekkend!


just my 2 cents...


Ik zie het eerder andersom: De wraak van TVV aan alle dealers die troep verkocht hebben aan hun klanten.
Die troep wordt gratis omgeruild om te voorkomen dat de klanten weglopen en met een beetje mazzel kunnen ze de kosten claimen door een gerechtelijke procedure te starten wegens het illegale gebruik van de mediaguard codering in die rommel ( niet-afgedragen licentiekosten).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
en met een beetje mazzel kunnen ze de kosten claimen door een gerechtelijke procedure te starten wegens het illegale gebruik van de mediaguard codering in die rommel ( niet-afgedragen licentiekosten).


Wel ik wens ze daar veel geluk mee, want daar is al een procedure over geweest en Seca - Mediaguard - Kudelski hebben grandioos het deksel op hun neus gekregen ten overstaan van Aston.

Zolang geen gebruik wordt gemaakt van de broncodes en de naam Seca niet wordt gebruikt, kunnen ze op hun hoofd gaan staan.

Waarom denk je dat de Seca-cam van Aston, Astoncrypt noemt ?

Trouwens als je zaken doet, is wraak dikwijls een slechte raadgever. Want als Kurt Pauwels de dealers verder tegen zich in het harnas jaagt, kan hij binnenkort zelf zijn castraat-ontvangers gaan aanprijzen op een demonstratienamiddag bij de Makro of bij Brico.

Of hij daar veel succes mee gaat hebben, weet ik niet.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aston is een apart verhaal,omdat Aston wel degelijk licenties heeft betaald en dit uiteindelijk in der minne is geschikt.

De door Aston gebruikte licentie was alleen niet bedoeld voor CI modules.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo


Trouwens als je zaken doet, is wraak dikwijls een slechte raadgever. Want als Kurt Pauwels de dealers verder tegen zich in het harnas jaagt, kan hij binnenkort zelf zijn castraat-ontvangers gaan aanprijzen op een demonstratienamiddag bij de Makro of bij Brico.

Of hij daar veel succes mee gaat hebben, weet ik niet.

Greets


Ergens anders in dit forum kan je toch lezen dat er veel mensen ineens een niet "castraat" ontvanger willen omruilen tegen zo een castraat ontvanger. Ik vind dat je een goed werkende stabiele ontvanger moet hebben om tv te kijken, en als hobby neem je een andere ontvanger naar keuze waar je dan zoveel mee kan prutsen als je zelf wil.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Ik denk dat er vooral veel mensen plots een oude ontvanger in een kast gevonden hebben en daarmee een goed zaakje doen.

Greets


dat is 100% correct.

ik heb vandaag wel zo'n 20 a 25 gehoord in mijn "vriendenkring" die plotseling nog over antieke receivers beschikken en die voor dat kleine beetje extra en leuke deal krijgen.

Dat zijn ook trouwens mensen die zo al niet van plan waren om weg te gaan dus die verlenging van het contract doet hun niets smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
Die oude pace was/is toch gewoon gecertificeerd?



Gecertifieerd door CanalDigitaal is niet hetzelfde als door TVV 10 jaar later (zijn 2 juridisch onafhankelijke entiteiten). Dat gecertifieerd stelt niet veel voor, want sinds Seca-2 codering (is nog een Seca-1 ontvanger) wil hij dagelijks software updaten, waardoor je een freeze hebt van enkele minuten. Bij gebruik van de EPG (niet de nu-en-straks) loopt hij vast (sinds seca-2), enz... Gezellig TV kijken krijgt dan een andere dimensie of is het dementie ;-) .

VU+Solo², DM-800HD, T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...