Ga naar inhoud


Volumetoetsen afstandbediening (PLI Jade 3)


Menneke

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om de volumetoetsen van de afstandsbediening van de Dreambox te gebruiken om het volume van de TV in stellen, terwijl de afstandsbediening in "dreambox mode" is? (dus zonder naar "TV mode" om te schakelen).

 

Dat zou ik zeer handig vinden.

 

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met deze methode gaat de mute toets ook mee en dat kan nog wel een nadelig zijn.

 

Ik heb het alsvolgt gedaan.

 

1. shift vasthouden tot 2x knipper

2. 0994 VOL+ TV VOL+ DREAM

3. shift vasthouden tot 2x knipper

4. 0994 VOL- TV VOL- DREAM

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: chablis
Maar dan neem ik aan dat je eerst de AB moet hebben geprogrammeerd voor jouw specifieke TV.
Waar vind je die lijst met codes eigenlijk?

In je handleiding van je dreambox.
Of via deze link en dan onderaan de pagina: klik hier

Grts.


Ja, bedankt, maar de codes die in de handleiding staan, werken niet op mijn model Samsung (weet ik ff niet uit mijn hoofd hoor, welke dat is, maar hij kwam niet in de lijst voor)....
Zal vanavond even naar de lijst in de Link kijken, of er wel een werkende code bij staat.

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: martin52
Zie bijgaand tekstbestandje

Vreemd, maar dit werkt niet bij mij?! Na het drukken op de TV knop knippert er helemaal niets...

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Met deze methode gaat de mute toets ook mee en dat kan nog wel een nadelig zijn.

Ik heb het alsvolgt gedaan.

1. shift vasthouden tot 2x knipper
2. 0994 VOL+ TV VOL+ DREAM
3. shift vasthouden tot 2x knipper
4. 0994 VOL- TV VOL- DREAM

Heel vreemd, maar ook dit werkt niet bij mij! Wat doe ik verkeerd???

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij ook vergist hebben en dat het zo moet...

 

1. shift vasthouden tot 2x knipper

2. 0994 TV VOL+ DREAM VOL+

3. shift vasthouden tot 2x knipper

4. 0994 TV VOL- DREAM VOL-

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Ik kan mij ook vergist hebben en dat het zo moet...

1. shift vasthouden tot 2x knipper
2. 0994 TV VOL+ DREAM VOL+
3. shift vasthouden tot 2x knipper
4. 0994 TV VOL- DREAM VOL-

Dit werkt nog steeds niet (knippert ook niet op het einde), ook niet als ik de '0' weglaat...

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chablis
Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: chablis
Maar dan neem ik aan dat je eerst de AB moet hebben geprogrammeerd voor jouw specifieke TV.
Waar vind je die lijst met codes eigenlijk?

In je handleiding van je dreambox.
Of via deze link en dan onderaan de pagina: klik hier

Grts.


Ja, bedankt, maar de codes die in de handleiding staan, werken niet op mijn model Samsung (weet ik ff niet uit mijn hoofd hoor, welke dat is, maar hij kwam niet in de lijst voor)....
Zal vanavond even naar de lijst in de Link kijken, of er wel een werkende code bij staat.


Ik heb hier nog een codelijst voor je, misschien kan je er iets mee.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand dit eigenlijk aan de praat gekregen? Want bij mij lukt het maar niet...

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Echt niemand?

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...