Ga naar inhoud


Volgorde providers in Eepromedit


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen hoe ik de volgorde van de providers kan herkennen. Ik heb de nieuwe key (Irdeito) voor pw er uiteindelijk ingekregen en werkt weer, maar heb deze onder provider 1 ingevuld. Het programma Eepromedit geeft aan dat dit de Showt*me is maar volgens mij zijn dit de keys van pw. Wie kan mij zeggen hoe dit zit of eventueel aangeven waar ik enige uitleg hierover kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De volgorde is als volgt:<P>eerst de provider met de hoogste datum van provider 10 dan de met een lagere datum ...<P>heeft men ze allemaal van 10 gehad dan komen die van 00 aan de beurt.<P>Indien d+ nog in irdeto uitzend (ik denk niet meer) moet d+ op de vierde plaats blijven en nova er juist achter om ze beiden gelijkertijd op een kaartje te kunnen hebben.<P>Dit heb ik zo begrepen uit de originele read-me van de v34 & v35 files.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou sorry maar dit begrijp ik niet. Dat met een datum kan ik nog zo'n beetje volgen, maar in eepromedit staat de providers in een bepaalde standaard volgorde. In mijn geval staat dus onder provider 1 (Showt*me) de keys van PW. Hoe kom ik er nu achter welke provider waar staat.<BR>Ik ben er nu achter gekomen door een werkende file van 15 mei op tehalen en de gegevens te vergelijken. Ik wist welke key ik moets invullen en zodoende kwam ik erachter dat ik deze onder key10 van provider 1 moets plaatsen. Maar voor mij is dit niet de manier.<BR>Wie helpt mij een stapje verder???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...