Ga naar inhoud


Hoe manueel een zender kiezen? (PLI Jade3)


Menneke

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik met PLI Jade 3 manueel een zender kiezen?

 

Stel dat ik ergens lees: nieuwe zender op transponder xxxxx fec3/4, pid enz... via welk scherm kan ik dit dan meteen invoeren, zonder via dreamboxedit te werken?

 

Bedankt!

 

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: hemertje
heb jeje handleiding of menu al wel eens doorgelopen?

Stelt U vaak oratorische vragen?

Sorry, ik wist niet dat beginners geen vragen mochten stellen op dit forum. Mijn excuses dat U 20 seconden van uw ongetwijfeld kostbare tijd besteed hebt aan dit antwoord, terwijl het eigenlijke antwoord U waarschijnlijk evenveel moeite zou gekost hebben - maar U koos er, om welke reden dan ook, toch voor om sarcastisch in plaats van informatief te zijn.

Dank U wel.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Menneke
Origineel bericht van: hemertje
heb jeje handleiding of menu al wel eens doorgelopen?

Stelt U vaak oratorische vragen?

Sorry, ik wist niet dat beginners geen vragen mochten stellen op dit forum. Mijn excuses dat U 20 seconden van uw ongetwijfeld kostbare tijd besteed hebt aan dit antwoord, terwijl het eigenlijke antwoord U waarschijnlijk evenveel moeite zou gekost hebben - maar U koos er, om welke reden dan ook, toch voor om sarcastisch in plaats van informatief te zijn.

Dank U wel.


Nu wil ik niet vervelend zijn maar u mag op zijn minst de indruk wekken dat u de boardregels hebt gelezen en dito de handleiding.
Er is dan zo iets als een zoek functie. Als dat alles u niet verder helpt dan is er niemand te beroerd om een helpende hand uit te steken.
Sarcasme helpt u dan zeker niet verder.

2x Dreambox DM800 and Wavefrontier.

------------------------------------

 

Assumption is the mother of all fuckups

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan er hier iemand misschien AUB zo vriendelijk zijn om een antwoord op mijn vraag te geven, ipv de moraalridder uit te hangen?

 

Of als als U graag via een omweg werkt, dan AUB een bladzijde in de handleiding of een weblink waar ik het antwoord kan vinden.

 

Als hemertje nu gewoon meteen gezegd had hoe ik dit kon oplossen, dan waren al deze nutteloze berichten niet nodig geweest.

 

Dank U wel.

 

 

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk hier eens. Dat is de Wiki van Pli. Gevonden met Google, want ik gebruik (nog) geen Pli.

En daar hebben die jonges(/meisjes) van Pli veel tijd in gestoken.

Ik kan me Hemertje's reactie dus wel voorstellen.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond dat antwoord van Hemertje echt niet dom !in het menu van je ontvanger staat echt de mogelijkheid van het zoeken naar 1 transponder .

groeten Willy

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Kijk hier eens. Dat is de Wiki van Pli. Gevonden met Google, want ik gebruik (nog) geen Pli.
En daar hebben die jonges(/meisjes) van Pli veel tijd in gestoken.
Ik kan me Hemertje's reactie dus wel voorstellen.

Kan je dan ook nog eens zo vriendelijk zijn om mij te zeggen waar op deze pagina mijn vraag beantwoord wordt? Want deze wiki had ik ook al gevonden hoor.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mereltje
in het menu van je ontvanger staat echt de mogelijkheid van het zoeken naar 1 transponder .

Beste Willy,

Ik had graag geweten waarom U, in plaats van mij gewoon het antwoord te zeggen, toch liever het bovenstaande schrijft? Waarom doe je dit?

Is het nu echt teveel gevraagd om gewoonweg een simpel antwoord te krijgen? Kijk eens wat een energie er hier al verspild is...

Allemaal bedankt voor jullie hulp.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik zelf niet zo een ontvanger heb maar wel weet dat die mogelijkheid bestaat op bijna alle ontvangers op deze aardbol :D

groeten Willy

p.s. sterkte met zoeken.

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Hier misschien?

Een kort en correct antwoord, en zelfs zonder me de les te spellen! Het kan dus toch. Hartelijk bedankt, vGnp! Beginners worden dus toch nog geholpen. Alleen spijtig dat dit bericht niet als tweede bericht in deze thread kwam.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mereltje
p.s. sterkte met zoeken.

Toch nog wat sarcastisch natrappen, zonder nuttige info te geven. Ach, het is U vergeven.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Menneke
Origineel bericht van: mereltje
p.s. sterkte met zoeken.

Toch nog wat sarcastisch natrappen, zonder nuttige info te geven. Ach, het is U vergeven.


Wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet

2x Dreambox DM800 and Wavefrontier.

------------------------------------

 

Assumption is the mother of all fuckups

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...