Ga naar inhoud


Welke ontvanger raden jullie mij aan??????


Gast

Aanbevolen berichten

geachte forum, ik heb op dit moment een strong 8000 met goldcard en goldprogrammer, Astra en Hot bird op twee Lnb's en een diseq, maar ik wil graag meer met mijn programmer doen en zien...ik wil dus een nieuwe ontvanger kopen maar best forum welke raden jullie mij aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja hoor, iemand die zich MediaMaster noemt geeft een Humax ontvanger als reactie....???<BR>Wat biedt de 5400 (irdeto, m.u.v. 'illegaal' gepatchede software, niets toevoegend indien gebruikt met een SECA-module).<BR>De door mij geprefereerde Nokia 9800S heeft het Viaccess-systeem ingebouwd (veel meer aanbieders) en dat biedt meer perspectieven!<P>Groeten, CK <BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

CK,<P>Ja, je hebt gelijk, beetje raar van mezelf.<P>Maar gezien de Humax 5400 de enige ontvanger is waarbij PW nog een beetje betaalbaar vrijgeschakeld kan worden ( Met die euro CI...? vergeet het maar ) en..<P>Dat de nieuwe HBEMU heel erg leuke dingen kan doen zonder SEC* en/of Vi*cces CI´s.<P>Daarbij zijn er ook nog eens 99 van de 100 mensen lyrisch over dat ding. <BR>Toen dacht ik, Goeie tip!<P>Maar niets kan tippen aan de goede oude MM met DVB 2000.<P>Prettige Hemelvaart.... Rob<BR> wink.gif" border="0<p>[ 24-05-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit mij helemaal bij Robbie aan!<BR>Deze geeft een goed plaatje op je scherm en je kunt er zonder poespas een mount aanhangen zonder het gezeur van een disecq motor die na 5x heen en weer draaien verlopen is!<BR>En hij is maar 229 gulden duurder als de humax en heeft viacces aan board!<BR>En bovendien hebben die duitsers toch nagenoeg alles nagesynchroniseerd. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem me niet kwalijk maar een Nokia 9800 vergelijken met een Humax 5400 vind ik toch wel wat ver gaan.<BR>Een Humax 5400 is tamelijk vlot en een nokia 9800 is enorm traag. Ik heb zelf ook een 9800 gehad en "JA" met de laatste firmware, maar dat is echt de traagste receiver die ik ooit heb gezien.<BR>Er zijn overigens wel voldoende alternatieven voor de Humax 5400 en voor premiere, maar dan moet je gewoon nog minstens een maand of 2 wachten op een aantal nieuwe modellen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het dan toch een Echostar moet worden wacht dan wel op de 7000!<BR>Die zal wel (NOG) duurder worden maar daarvoor krijg je dan wel een harddisk met PVR, Time-shifting en een erg gaaf menu met alles er op en er aan voor terug smile.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Humax 5400 en die gaat als een speer. Het is dus echt een aanrader. <BR>Wat alleen wel balen is als je S*ca wilt ontvangen, dat je z'n module moet kopen en dat die erg duur zijn. Het is dan verstandiger een VI*CC*SS module aan te schaffen. Alleen weet ik het preciese er niet van omdat ik alleen een S*ca module heb. Wat ik trouwens wel in de wandelgangen heb gehoord is dat er over een paar maanden een kaart komt die je in een Irdeto machine kan stoppen en dat je dan S*ca, VI*CC*SS en dus irdeto in één hebt.<P>Vr. gr. Hammie wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...