Ga naar inhoud


Scarlet down ! Backup-oplossing voor TV-Vlaanderen werkt !


kristofpoppe

Aanbevolen berichten


Vandaar dat tijdens het nieuws van 13h00 op Een het beeld gedurende 30 seconden wegviel en plots weer terugkwam.

 

Ik dacht eerst dat het aan de uitzending van de VRT lag, maar blijkbaar is dit dan de oorzaak.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dan hebben ze hun zendwagens buiten op de parking gezet ? Want ik dacht dat ik in een mail had gelezen dat ze er zo 2 hebben gekocht voor in het geval er bij Scarlet weer problemen waren.

 

Maar of ze dat binnen de 30sec. opgelost hebben ?? dat denk ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoedanook, we hebben deze maal geen probleem ondervonden.

Dat is het belangrijkste.

 

Het was trouwens ook op het TV journaal (vtm) van 19.00u: opnieuw stroomopname bij Scarlet.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een geplande stilstand, staat op hun site.

 

Beste klant,

 

Op zondag 26 juli 2009 werd er een geplande interventie in ons datacenter in Vilvoorde uitgevoerd. Tengevolge hiervan bestaat de mogelijkheid dat uw Scarlet telefonie-en/of internetdienst tijdelijk buiten dienst is. Ook de Scarlet klantendienst (02 275 27 27) is hierdoor tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Onze ingenieurs stellen alles in het werk om deze onderbreking tot een minimum te beperken.

 

Alvast onze excuses voor eventuele ongemakken!

 

Met vriendelijke groeten,

Scarlet Klantendienst

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast christiano

ik heb vorig weekend ook zonder internet en telefoon gezeten ! een gelijkaardige company als Scarlet!!! das ook toevallig!! maar wel ellendig!! geen internet dus ook geen telefoon!! wel een nadeel als je als bij de zelfde company neemt!! gelukkig kon ik bij de buren wel een signaaltke pikken smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel dan is het een goed teken dat tvv zo'n wagen heeft! Zal nie goedkoop zijn maar hun klanten zitten tenminste niet meer in de kou! Zou het nogmaals zo geweest zijn dat het scherm op zwart bleef had waarschijnlijk negatieve gevolgen gehad voor tvv!

 

homer

 

 

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was niets gepland van die stroomstoring. De stroom is er gewoon, net als de vorige keer, doorgekletst. Er was een aanpassing van de stroom voorzien, maar dat moest nog ingepland worden, maar aangezien die er zondag spontaan mee ophield hebben ze meteen hun aanpassingen gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
Er was niets gepland van die stroomstoring. De stroom is er gewoon, net als de vorige keer, doorgekletst. Er was een aanpassing van de stroom voorzien, maar dat moest nog ingepland worden, maar aangezien die er zondag spontaan mee ophield hebben ze meteen hun aanpassingen gedaan.


Ik ga er ook vanuit dat ze indien ze werken plannen ze toch een minimale dienstverlening proberen te handhaven.

En in het slechtste geval toch ff de klanten laten weten dat de diensten wegens werken van xx tot xx niet beschikbaar zijn.
Dus als ze op het nieuws zeggen dat Scarlet klanten geen telefoon of internet hebben mag ik toch aannemen dat het niet echt gepland was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...