Ga naar inhoud


FLASH ??????


EmQu

Aanbevolen berichten

Een goedeavond,

 

ik kwam net terecht op de site van Boris. Ik heb daar gelezen over een zgn. flashfile en een eeprom file. Ik heb een silvercard, kan ik deze bestanden daar zo opzetten? Ik gebruik het programma CardMaster. Ik ben namelijk gewend aan de termen PIC en EEPROM. Moet ik dan de flash op de plaats van de PIC zetten ofzo?

 

B.v.d.

 

Marc

...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,

 

Ja een flashfile = picfile maar je moet wel opletten dat die wel geschreven is voor een ds9- of zilverkaart daar ik gelezen heb dat je er zo één bezit. Voor elk soort smartcard zijn er specifieke flash- of pics voor. Vb een picfile die voor een funkaart gemaakt is kan niet gebruikt worden voor een zilver... enz...

Ik kan wel niet uitmaken wat voor reciever pepatcht of niet jij bezit, dan kon ik je misschiens verder helpen. Hoop dat je ermee wat wijzer mee bent. Anders eens op de site van Duwgati eens gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar die speciale silvercard files heb ik geschreven op mijn silvercard en hij geeft geen ene moer op mijn Philips terwijl ik hem met V9.6 heb gepatcht. En volgens mij was dat een Allcam patch toch, dan wil dat toch zeggen dat ik alle coderingen kan kijken mits ik beschik over de juiste sleutels.

 

Grtz,

 

Marc

 

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...