Ga naar inhoud


Aston cam-kathrein ufs 910


Duracell

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben in het bezit van een kathrein ufs 910 met een aston cam 1.07 met software versie 2.200 en de nieuwe seca 3 kaart nu heb ik soms met zappen dat ik een zwart scherm krijg met de melding gecodeerd programma na een halve minuut wachten komt er weer beeld is hier iets aan te doen of heb ik de verkeerde cam, en ik heb ook geen beeld op eurosport wie heeft voor mij een oplossing gr Duracell

 

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Duracell
Hallo ik ben in het bezit van een kathrein ufs 910 met een aston cam 1.07 met software versie 2.200 en de nieuwe seca 3 kaart nu heb ik soms met zappen dat ik een zwart scherm krijg met de melding gecodeerd programma na een halve minuut wachten komt er weer beeld is hier iets aan te doen of heb ik de verkeerde cam, en ik heb ook geen beeld op eurosport wie heeft voor mij een oplossing gr Duracell


Duracell,

ik heb dezelfde problemen bij een ufs 922 van Kathrein, ik ga mijn aston cam terug brengen van de week.

groet,
Jeroen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hoi allemaal,

 

Uitgaande van het nieuwe Canal Digitaal kaartje...

Heb ook veel gelezen om te ontdekken welke CI-module ik het beste in m'n UFS-910 kon plaatsen... confused

Ik heb in m'n ontvanger nu de originele software versie 1.06 en sinds vandaag een originele Canal Digitaal CI-module.

Het lijkt erop dat dit prima werkt!

Voorheen met verschillende software geprobeerd, AAF en originele en dit in combinatie met een T-rex Super Module 4.6 met Predasaur 2.29.

Heb dan om de zoveel minuten, ik denk zo'n 20 min, een 30 seconden freeze gehad en dan liep alles weer verder... mad

Werd er op een gegeven ogenblik doodziek van en ben uiteindelijk weer overgestapt op een oude Philips doos, werkt perfekt echter geen HD.

Maar zoals gezegd, wilde de Kathrein nog een kans geven voordat ze op een_of_andere_veiling_site werd aangeboden en zie daar... smile

Het verbaast me daarom wel dat deze combinatie bij anderen niet schijnt te werken...

 

Groetjes,

 

Arne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duracell
Heb je de cam al terug gebracht en welke cam heb je nu en werkt die wel goed gr Duracell


Nee nog niet, ik heb een orginele updat voor mijn ufs 922 gedaan en nu gaat het met mijn Aston Cam goed, dus danig dat ik alleen geen Eurosport SD beeld en geluid heb en op eurosport HD heb ik alleen geen Nederlands Geluid. Dus nu maar kijken van hoe en wat verder. Ik heb ook nog een alternative firmware erin gezet, maar dan zie ik alleen maar de fta zenders dus dat schiet ook nog niet op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...