Ga naar inhoud


hoe programmeer ik een goldkaart


Gast

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb sinds kort een programmer en een goldkaart, nu wil ik graag deze programeren.<BR>(ik zou dan een programma ic-prog moeten hebben en win phonix,) het eertse progrmma heb ik .<BR>waar haal ik win phonix,!!<BR>en dan verder !!hoe kijg ik de codes op mijn kaartje en waneer doe ik de schakelaar omhoog en waneer omlaag?<P>help!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by rsat01:<BR><STRONG>als ik weet wat voor programmer dit is <BR>kan ik mischien iets meer schrijven</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wat voor soort programmer ik heb <BR>ik weet net dat de verkoper mij zei dat ik<BR>twee programma's nodig heb<P>1:> ic-prog 2:> win phonix<BR>de rest mag ik zelf uitzoeken !!<BR>waarom 2 pogramma's<BR>Ik heb dit ding gekocht in waalwijk<BR>en het is bedoelt voor mijn sat tuner (strong srt 8000)<P>en ik moet je erbij vertellen dat ik totaal geen ervaring heb met programmers vandaar al die vragen..<BR>nogmaals: help tongue.gif" border="0 <BR>Eduard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...