Jump to content

hoe programmeer ik een goldkaart

Guest

Recommended Posts

hallo, ik heb sinds kort een programmer en een goldkaart, nu wil ik graag deze programeren.<BR>(ik zou dan een programma ic-prog moeten hebben en win phonix,) het eertse progrmma heb ik .<BR>waar haal ik win phonix,!!<BR>en dan verder !!hoe kijg ik de codes op mijn kaartje en waneer doe ik de schakelaar omhoog en waneer omlaag?<P>help!!!

Ze blijven met stome vragen, maakt niks uit hoe vaak je ze waarschuwt. lees het boord maar lekker af, je komt er wel achter

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by rsat01:<BR><STRONG>als ik weet wat voor programmer dit is <BR>kan ik mischien iets meer schrijven</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Ik heb geen idee wat voor soort programmer ik heb <BR>ik weet net dat de verkoper mij zei dat ik<BR>twee programma's nodig heb<P>1:> ic-prog 2:> win phonix<BR>de rest mag ik zelf uitzoeken !!<BR>waarom 2 pogramma's<BR>Ik heb dit ding gekocht in waalwijk<BR>en het is bedoelt voor mijn sat tuner (strong srt 8000)<P>en ik moet je erbij vertellen dat ik totaal geen ervaring heb met programmers vandaar al die vragen..<BR>nogmaals: help tongue.gif" border="0 <BR>Eduard

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.