Ga naar inhoud


[Buitenland] Norbert Schlammer ,stopt met sat nieuws


Satlook

Aanbevolen berichten

Na jaren lang verzorgen van dagelijks satnieuws is Norbert Schlammer genoodzaakt om te stoppen.

 

http://www.telesat-info.de/

Sorry maar ik kan zelf geen goeie vertaling maken voor de onderstaande citaat (met internet vertaal machines is het helemaal abracadabra)

 

Citaat:
In eigener Sache:

 

Mit großem Bedauern muß ich den Lesern mitteilen, daß dies eventuell die letzten Meldungen von mir über die Aktivitäten auf den Sat-Bändern sind.

Ich hoffe freilich, daß dies kein „Dauerzustand“ bleibt, z.Zt. sehe ich jedoch keinen Lichtblick am Horizont.

 

Ich bedanke mich an dieser Stelle bei allen Lesern für die Aufmerksamkeit und auch die Zuarbeit vieler Sat-DXer.

 

Wenn es am Schönsten wird, soll man aufhören, ist ein Spruch, mein Wille ist und war dies nicht, aber das Schicksal ist halt nicht immer für Jeden Positiv. Der Mensch lebt nicht nur von Luft und Liebe allein er ist auch auf seine Umwelt und seine Mitmenschen angewiesen.

 

Bis vor wenigen Tagen hatte ich noch gehofft, daß es auch nach dem Eigentümerwechsel des Wohnhauses, in dem ich seit 1985 „zu hause“ bin und auf dem meine Sat-Schüsseln stehen, so weitergehen könnte wie bisher. Inzwischen wurde ich leider eines besseren belehrt. Ich wünsche mir selber, daß meine Befürchtungen grundlos sind, aber in wenigen Stunden bin ich „schlauer“.

 

In dem Sinne, vielleicht auf bis „Bald“. Allen Lesern auch in Zukunft alles Gute, Gesundheit und weiterhin best Sat-DX,

 

mit freundlichen Grüßen,

 

 

Norbert Schlammer.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites


De afgelopen dagen staan er weer dagelijks nieuwsberichten op zijn website, dus misschien valt het allemaal nog wel mee..

 

 

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrij vertaald staat er het volgende.

 

 

Betreft mijzelf:

 

Tot mijn grote spijt moet ik mijn lezers informeren dat dit eventueel de laatste meldingen van mij zijn over de aktiviteiten op de sat frequencies.

 

Ik hoop echter dat dit geen permanente toestand blijft, echter momenteel zie ik geen licht aan het eind van de tunnel.

 

Bij deze bedank ik de lezers voor hun aandacht en hun vele sat-DX bijdrages.

 

Een spreekwoord zegt 'op het hoogtepunt moet men stoppen', echter ik wou en wil dit niet, maar het lot is nou eenmaal niet voor iedereen altijd positief. De mens leeft nu eenmaal niet alleen van lucht en liefde en is ook aangewezen op zijn naasten en zijn omgeving.

 

Tot voor een paar dagen had ik nog de hoop, dat ik ook na de eigendoms overdracht van de woning, waar ik sinds 1985 'thuis' ben, en waarop al mijn sateliet schotels staan, kon doorgaan als voorheen. Intussen weet ik echter beter. Ik wens mezelf dat ik me om niets druk maak, maar in een paar uurtjes ben ik wijzer.

 

Wellicht tot ziens. Alle lezers ook in de toekomst het beste, een goede gezondheid en natuurlijk best Sat-DX.

 

Met vriendelijk groet,

Norbert Schlammer.

DM7020S/160gbHDD + DM800/250gbHDD + Visiosat G3D (13,0/19,2/23,5/28,2 ) in cascade met de Triax TD110 + STAB HH120. Schwaiger SF 9000 Satfinder Plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De afgelopen dagen staan er weer dagelijks nieuwsberichten op zijn website, dus misschien valt het allemaal nog wel mee..


Ja ik hoop dat hij doorgaat, ik gebruik zijn informatie veel voor het maken van settings lijsten.


Citaat:
Vrij vertaald staat er het volgende.


Bedankt voor het vertalen , Wilhelm smile

Ik vind het lastig en kom er niet helemaal uit

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...