Ga naar inhoud


[Strong] WELKE PID INSTELLING BIJ WELKE ZENDER


Gast montecarlo

Aanbevolen berichten


Bij alle canaaldigitaal zenders pidscan doen, eerst + dan b dan 2 AUTO SYSTEM:NONE (anders ben je alles zo weer kwijt) dan afsluiten met ++.

 

Opnieuw + dan b en dan 1 en dan 2 en ++ dat bij alle nederlandse zenders..

M.v.g bertusk

4 Lnb's

2x Strong 8000/8100

8000 Complete TVV Merlin seca2 by interpol

8100 Merlin ready by Interpol no seca

Link naar reactie
Delen op andere sites

geld niet voor Veronica omdat die ook door wordt gegeven door TV Vlaanderen en je er dan extra PID'S tussen hebt staat, verder klopt het redelijk geloof ik.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik weet hoe een PID scan werkt en krijg sinds gisteren 4 aug. geen beeld op de nederlandse zenders (wel op Net5 en op VH1's, de rest nog niet gecontroleerd). Terwijl ik dit WEL goed had ingesteld (laatst allemaal opnieuw vanwege CD+ SECA3 kaart).

 

Wie o wie weet meer ...

Voorheen bekent als hondasat maar sat4all kende me niet meer onder deze naam!

=> 2x Strong 8000/8100, funke & triax 64cm schotels met duo lnb astra 19.2/hotbird 13, sattracker 4.0 <=

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb de nieuwe kaart al ruim een maand. De gratis 3 weken zijn net voorbij; valt dus samen met het "verdwijnen" van de Ned zenders. Nog niet weer geprobeerd sinds eergisteren.

 

mvrgr

Hendrik

Voorheen bekent als hondasat maar sat4all kende me niet meer onder deze naam!

=> 2x Strong 8000/8100, funke & triax 64cm schotels met duo lnb astra 19.2/hotbird 13, sattracker 4.0 <=

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Strong 8000.

Sattracker 4.0, Merlin patch (via dit forum gedownload)

Datum op de kaart is volgens mij: 01 dec 2009 (in ieder geval eergisteren was het een datum in de laatste maand van dit jaar). Alle zenders hebben reeds 3 a 4 weken goed gewerkt met deze nieuwe CD+ kaart (veel PID scan uitgevoerd om het destijds werkend te krijgen).

Voorheen bekent als hondasat maar sat4all kende me niet meer onder deze naam!

=> 2x Strong 8000/8100, funke & triax 64cm schotels met duo lnb astra 19.2/hotbird 13, sattracker 4.0 <=

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels werkt geen enkele CD zender meer, op Net5 na, deze werkt wel. Verder werken alle FTA's ook goed. PID scans hebben helemaal geen invloed.

Ik word er inmiddels een beetje geirriteerd van dit gedoe. Ben een paar avonden bezig geweest met een geheel nieuwe kanalenlijst te maken (astra+hotbird), werkt het niet meer :-(

Kan ik alles weer opnieuw doen? Of wat is er aan de hand, waarom heb ik precies 1 zender wel?

De datum van abbo staat op 01 dec 2009.

Voorheen bekent als hondasat maar sat4all kende me niet meer onder deze naam!

=> 2x Strong 8000/8100, funke & triax 64cm schotels met duo lnb astra 19.2/hotbird 13, sattracker 4.0 <=

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Interpol,

 

Ik heb de strong opnieuw geprogrammeerd en een kanalenlijst va jou uit een ander topic "[8000] Complete firmware TVV-Merlin en seca3 kaart" gebruikt. Hier staan de ned kanalen vooraan. Ook hier alleen beeld te krijgen op Net5. Toch maar gaan twijfelen aan de Canal digitaal kaart en een heractificatie aangevraagd. Niet veel later beeld op alle zenders.

 

Merci voor je hulp.

 

mvrgr

Hendrik.

Voorheen bekent als hondasat maar sat4all kende me niet meer onder deze naam!

=> 2x Strong 8000/8100, funke & triax 64cm schotels met duo lnb astra 19.2/hotbird 13, sattracker 4.0 <=

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...