Ga naar inhoud


hoe maak ik een atmel hex


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds afgelopen vrijdag een sateliet systeem (humax en aston) met twee atmel kaartjes. Nu wil ik graag proberen hiervoor zelf hex en crd files voor deze atmel te gaan maken, maar hoe moet ik beginnen?<BR>Weet iemand een goede beschrijving/site om zo iets op te starten. <BR>Ik heb gezien dat de atmel hex files in assembler geschreven moeten worden, hiervoor heb ik al de instruction list van atmel gedownload. Heb ik ook een programma nodig om in assambler te programmeren? zo ja, welke en waar kan ik deze downloaden(ik heb nog nooit in assembler geprogrammeerd).<BR>Bestaan er misschien voorbeelden van hoe een atmel hex en crd opgebouwd/geprogrammeerd moeten zijn, zodat ik deze als voorbeeld gebruiken kan. Zo ja, waar kan ik ik deze downloaden.<BR>Tot slot: wil ik natuurlijk het geprogrammeerde zootje testen. Ik heb een jupiter v1,0 programmer meegekregen, kan ik hiermee zowel de hex als crd programmren?. Of heb ik nog een een andere programmer nodig? Zoja welke dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Solomon, jij wil veel tegelijk,<P>Lees eerst even hoe de diverse codeersystemen werken !<P>Er staat erg veel duidelijke uitleg<BR> op de homepage van : <A HREF="http://go.to/atilla" TARGET=_blank>BLACK TIGER</A><P>Succes... Rob <BR> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0<p>[ 24-05-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...