Ga naar inhoud


[azbox premium HD] CD management tot 2/8/2009 dus alles op zwart. Hoe op te lossen?


Galgootje

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Heb van méér linux dozen meldingen zoals de mijne gezien, maar een echte oplossing heb ik nog niet gelezen.

 

Ik heb een AZbox Premium HD en sinds eergisteren is van álle kanalen in m'n CD familiepakket het beeld op zwart.

 

Ik draai OpenXCas met MultiCas 1.57D-4T9.

 

De management key van CD meldt dat ie rechten heeft tot 2 augustus 2009... En sja, da's voorbij.

 

Ik krijg geadviseerd om maar iemand met een gecertificeerde ontvanger op te zoeken en tijdelijk gebruik te maken van een vacant smartcardslot tot ik de heractivatie heb.

 

Nu héb ik géén vrienden / bekenden in de buurt met een sat pakket en alle buren kabelen gewoon.

 

Is het nou écht niet op een andere manier op te lossen? Moet ik gewoon een cheap gecertificeerd ontvangertje erbij kopen?

 

Ik dank een ieder die me hiermee helpen kan!

 

Groetjes,

 

Galgootje

Groetjes,

 

Galgootje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sja, dus nu 2 keer gedaan, telkens op sbs gezet, blijf beeld houden op BVN en verder nergens.

 

Nog méér tips?

 

Op ander forum met veel AZbox users (geloof ik) zei iemand die ook de handleiding voor ingebruikname van de box geschreven had dat de activatiepuls niet eens verwerkt wordt door MultiCas.

 

Sja, sjemig, wás nou waar?

 

het énige verschil t.o.v. de werkende situatie is dat ik nu op 2880 zit (keurig app area format, toen USB flash naar 2880) en handmatig OpenXcas heb geinstalled (internet download truukje van die plugin lijkt niet meer te werken) en toen MultiCas (de laatste) heb geinstalled.

 

Fijn probleem dus.....

 

Wat heb jij draaien MacGuinness? Ik bedoel, welke versie van FW, welke versie OpenXcas en Multicas?

 

Hoor graag, ik wil weer tv kijken na een vermoeiende werkdag!

 

Bij voorbaat dank!

 

Groetjes,

 

 

Galgootje

Groetjes,

 

Galgootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ome to
Komt de heractivatie ook niet door met de laaste CCcam 2.1.1 dan de gewone emm niet dat weet ik maar ook geen heractivatie emm.


Alleen gaat dat niet werken met de interne cardreader frown

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...