Ga naar inhoud


rotor of niet?


Gast

Aanbevolen berichten

Wat kan ik in combinatie met een humax 5400<BR>het beste gebruiken voor ontvangst, een <BR>visiostat bisatellite of een rotor aan- gestuurde schotel, de dealer zegt dat er met<BR>rotor problemen kunnen optreden met de digitale ontvangst,echter nu ik deze ontvanger pas in huis heb constateer ik dat <BR>er wel degelijk een rotoraansturing in het <BR>apparaat aanwezig is.<BR>Wat moet ik kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb zopas een Stab Disecq 1.2 rotor aangeschaft. Enkel met de coax doorlussen uitrichten op het zuiden en hij kent al alle instellingen. Je hoeft dus geen extra electricteit te leggen. makkelijk toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verkies toch nog altijd de aloude actuator (piston-motor), maar die kan door de Humax niet aangestuurd worden. Hiervoor ben je op een Echostar 3000 of Strong 4375 aangewezen. Met een rotor ben je beperkt qua posities en tot max. 100cm schotel. Met een actuator neem je zoveel posities als je zelf wil. Met mijn 120cm schotel en Strong 4375 beschik ik (en ontvang deze!) zomaar eventjes over 38 posities. Nah ... doe dit maar eens met een rotortje ... en dat kleine motor kabeltje zal toch wel niet het probleem maken (of wel?) shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat is leuk voor een TV, nou dus de situatie twee tv's en twee receivers. Dan ook Visiosat Bisat met dan 2x twin LNB en twee DI-switches? Of is dat TE simpel gedacht als bijvoorbeeld beneden een programma op de astra wordt bekeken en boven op de hotbird? Bijvoorbaat dank voor reply

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...