Ga naar inhoud


Orginele kaart uitlezen


Gast

Aanbevolen berichten

Hey allemaal<P>Ik heb eindelijk mijn programmer! <BR>en nu probeerde ik de kaart die ik bij de decoder van de tv had gekregen uit te lezen, maar hij denkt dat ie leeg is !? <P>iemand die weet hoe dit komt?<BR>Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Duck:<BR><STRONG>Pffffffff,<BR>ik ga plassen</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>aub serieus andwoord, <BR>ben wat aan het hobbyén en voreg me af waarom dat niet kon, verteerde type igesteld, gecodeert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed dan even een serieus antwoord het is dus duidelijk niet het geval van ik heb nu een programmer gekocht dus nu ga ik even.<BR>Er zijn verschillende soorten en typen programmers en even zovele soorten bijbehorende soft alle met hun eigen specifieke mogelijkheden en onmogelijkheden,zo kun je met bijv een goldprogrammer prima pic en goldkaarten proggen maar geen atmel fun en originele,met de phoenix kan dat weer wel echter alleen de eeprom voor de pic heb je weer een andere nodig enz enz.<BR>Je ziet wel dat het geen kwestie is van ik koop even iets en dan kan ik alles en dan heb ik het hierboven eigenlijk alleen nog over de hardware de software is weer een verhaal apart.<P>Greetz Geinponem en nog even doorleren dan komt het vanzelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat wist ik idd al voordat ik eraan begon, ben al bijna een jaar aan het rondneuzen wat er allemaal mogenlijk is met de schotel, en mijn DVB kaart. maar als jij een goeie url weet waar ik al deze informatie kan halen hoe het bijv komt dat ik mijn orgineel kaartje niet kan lezen? vind ik het ook goed.<P>dacht dat dit forum voor beginnersvragen was

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb btw de Mastera programmer<BR>als ik even snel alle zenders aan zou willen had ik wel ergens z'n kant en klaar kaartje gekocht en app. van totaal bijna F700,- excl de kaartjes<P>en het is niet om te gaan verkopen smile.gif" border="0<BR>just 4 fun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Dennis,<P>Wat mijn voorgangers je trachten te zeggen is het volgende:<BR>De vragen die jij nu hebt zijn in het verleden al vaak gesteld en uitvoerig besproken, al die informatie staat hier vrij ter beschikking, je moet het gewoon opzoeken.<BR>Veel zoeken en lezen is de juiste antwoord op je vraag. <BR>groeten<BR>gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...