Jump to content
Sign in to follow this  
Oldereast

Afwijkend type miniatuurlager pedicure motor

Recommended Posts

Ik heb hier een Hadewe pedicure motor waarvan ik een lager zoek voor de handset. De importeur heeft deze lagertjes wel maar wil ze niet los verkopen (geweldige service!), ik kan de motor daar inleveren en zij repareren hem met een flink prijskaartje. Aangezien het vrij simpel is die lagertjes te vervangen zoek ik een vervanger. De maten zijn: asdiameter 2 mm, lager diameter 8 mm en dikte 4 mm. Weet iemand waar ik EXACT dit lagertje kan krijgen? Er zijn heel veel miniatuur lagertjes maar nergens is deze maat te vinden.

Origineel bericht van: Oldereast
Ik heb hier een Hadewe pedicure motor waarvan ik een lager zoek voor de handset. De importeur heeft deze lagertjes wel maar wil ze niet los verkopen (geweldige service!), ik kan de motor daar inleveren en zij repareren hem met een flink prijskaartje. Aangezien het vrij simpel is die lagertjes te vervangen zoek ik een vervanger. De maten zijn: asdiameter 2 mm, lager diameter 8 mm en dikte 4 mm. Weet iemand waar ik EXACT dit lagertje kan krijgen? Er zijn heel veel miniatuur lagertjes maar nergens is deze maat te vinden.

Niet zo moeilijk hoor in een redelijke modelbouwzaak hebben ze die te kust en te keur, kijk eens bij een bekende Duitse elektronica zaak in nederland. wink

Hoi Sjaak,

daar had ik al gekeken en ik ben ook bij een goed gesorteerde modelshop geweest maar nada, het schijnt dat de binnen en buitenmaat verhouding van 8/2 niet vaak voorkomt. 8/3 is er weer wel.

In Groningen zit een zaak , daar kun je alle lagers/tandwielen en riemen krijgen.

Link mag ik hier niet plaatsen , maar google maar eens op

aandrijftechniek groningen .

Heb hem gevonden, bedankt voor de tip.

Ik had nog een cooler master cpu koeler liggen en daar zat bijna hetzelfde lagertje in maar de as diameter was ook weer 3 mm ipv 2. De andere maten zijn wel gelijk.

Item is al wel erg oud,

Oldereast,

maar hoe vervang je die lagers

en waar kan je ze verkrijgen?

Bedankt alvast,

Theo