Ga naar inhoud


Nu ook omruil voor settop pakket met 2 jaar contractsverlenging en geen THOMSON meer?


supercop1973

Aanbevolen berichten

Ik lees op de site van CDS dat het nu ook voor het settop pakket mogelijk om de oude niet gecertficeerde ontvanger om te ruilen. Wel met een 2 jaar contractsverlenging.

 

Blijkbaar is tevens de THOMSON op want je krijgt nu de Philips 2221.

 

Er staat nu o.a. het volgende:

Deze actie geldt onder de volgende voorwaarden:

- Klanten van STBP-pakket, STBP-Recreatie-pakket of Basis-Recreatie-pakket accepteren uitdrukkelijk verlenging van het abonnement met 2 jaar na de lopende einddatum

 

bron: http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/oplossingen-bij-beelduitval.aspx

Link naar reactie
Delen op andere sites


goed lezen supercop naar de voorwaarden:

 

enkel voor settopbox abonnees met een nieuwe smartcard MG-3.

dat zijn enkel abonnees die ook een hoger abonnement bezitten (Basis en Hoger. Bij die klanten heeft CDS alle kaarten in 1 keer geruild.

 

dus als je enkel settopbox abonnee bent kan je niet ruilen maar dat is ook eerlijk want met de oude MG2 card hebt je geen beelduitval problemen waar de aktie voor bedoeld is. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satchmo
goed lezen supercop naar de voorwaarden:

enkel voor settopbox abonnees met een nieuwe smartcard MG-3.
dat zijn enkel abonnees die ook een hoger abonnement bezitten (Basis en Hoger. Bij die klanten heeft CDS alle kaarten in 1 keer geruild.

dus als je enkel settopbox abonnee bent kan je niet ruilen maar dat is ook eerlijk want met de oude MG2 card hebt je geen beelduitval problemen waar de aktie voor bedoeld is. smile


Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn er ook al SETTOPBOX abonee's die een SECA3 hebben zonder basis of hoger. Maar ik kan het mis hebben hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

supercop,

 

zou best kunnen maar dan zijn het nieuwe abonnees die settop box na mei-juni hebben gekocht. rondom die tijd is cds gestopt met de mogelijkheid om mg2 kaarten te registeren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...