Ga naar inhoud


[DM800HD] 2x EMP Centauri P.168-w V2 voor 16 LNB's, mogelijk?


D_V

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om twee "EMP Centauri P.168-w V2" switches aan te sluiten op de dreambox, met een Spaun SAR 212 er tussen bijvoorbeeld?

 

p.168-w_1.jpgp.168-w_1.jpg

file_8_24.jpg

 

Ik gebruik al een tijdje een "EMP Centauri P.168-w V2" in combinatie met 8 lnb's naar volle tevredenheid maar wil graag uitbreiden naar minimaal 10 stuks. (en op den duur wellicht meer)

Dus vroeg ik me af of deze combinatie technisch mogelijk is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


En uiteraard vind je dan 10 seconden later een soortgelijke vraag op een ander forum:

http://www.liddll.info/thread.php?threadid=2646

 

Deze set-up kan dus blijkbaar niet met een Spaun SAR 212 maar wel met een Spaun SUR 420. Zit alleen een beetje te kijken naar het voorbeeld voor de instellingen in betreffend topic.

 

Kans is klein, maar iemand hier wellicht die ook 2 "EMP Centauri P.168-w V2" gebruikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Roodkapke
Tuurlijk kan dat, met een uncommitted ertussen.
Maar waarom zoveel pielen als er tegenwoordig 16-1 diseqc switches zijn van EMP?


Verdomd zeg, dat wist ik nog niet eens, ik dacht dat het over die dure versie ging met 17 in/ 8 uitgangen.
Bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_V
Origineel bericht van: Roodkapke
Tuurlijk kan dat, met een uncommitted ertussen.
Maar waarom zoveel pielen als er tegenwoordig 16-1 diseqc switches zijn van EMP?


Verdomd zeg, dat wist ik nog niet eens, ik dacht dat het over die dure versie ging met 17 in/ 8 uitgangen.
Bedankt!


Idem hier. Gaaf ding om te zien ook trwouwens cool

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...