Ga naar inhoud


[8121] Probleem Can Dig lijst en probleem later verholpen


reptovis

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik had een raar probleem met de Philips twintuner 8121.

 

Ik zag opeens dat de kanalenlijst voor de tv zenders was verdwenen (wel nog aanwezig de favorietenlijst die ik 5 x had aangemaakt) Hd kan Nl etc.

 

Verder bleek ook dat als ik de guideknop indrukte er geen EPG meer kwam, en de lijst meteen wegschoot.

 

Daarop besloot ik om maar naar de fabrieksinstellingen te gaan. Dit hielp niet want wat bleek alle Canaaldigitaal-kanalen waren verdwenen behalve de themazenders op de Astra 3a (Regionale) en nog gekker was dat de nieuw ingescande kanalen op kanaal 1500 en verder begonnen tot 2100. Overwegend Duitse Franse en Engelse zenders dus. Ook een tijd zonder stroom bleek niet te helpen.

 

Daarop wel 5 x opnieuw deze fabrieksinstellingen uitgevoerd maar niets hielp, probleem bleef hetzelfde, ook geen epg.

 

De oplossing was:

Tijdens het opnieuw uitvoeren van de fabrieksinstellingen heb ik de stroom eraf gehaald en na 3 seconden weer aangesloten. Hij ging gewoon verder en wat bleek alle zenders kwamen weer terug en de EPG gewoon vanaf kanaal 1.

Misschien toch goed voor mensen die die ook eens ondervinden. Het probleem kwam van het ene op het andere moment. Niets bijzonders gedaan.

 

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...