Ga naar inhoud


Geen beeld op Clarke tech 5000C met canaldigit. kaart.


Gast nicc

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: nicc
Ja hoor!


Er is je gezegd wat je moet doen om beeld te krijgen de juiste firmware er in zetten als je dat dan niet doet en maar blijft vragen dan schiet het ook niet op.

Maar de nieuwe Seca3 kaart werkt met nieuwe firmware als je nog een seca 2 kaart hebt zou het met oude firmware ook moeten gaan als multicas tenminste aan staat.
Multicas staat in het menu onder kinderbeveiliging als er tenminste emu soft in staat anders staat er niets. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukt hoor beeld. Tijdens een opname kon ik wel de andere zenders op de transponder zien door op ok te drukken kon ik niet de andere zender opnemen. Iets fout ingesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is weer nieuwe firmware voor de CT 5000

 

Firmware CTECH 5000 1.79 Original

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

- added Dolby Digital Plus

- new pre programmed channellist

more coming soon.....

------------------------------------

- Dolby Digital Plus hinzugefügt

- Neue vorprogrammierte Senderliste

 

 

ceasar

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Software werkt lekker.....nu vallen er kanalen uit....ned 123 en bvn en net5 werken goed. Rast werkt niet. Heractivatie gedaan...nog geen resultaat. Ik maak gebruik van een origineel abotje van cd...... iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Factory reset uitegvoerd, kanalen laten zoeken en werderom alleen beeld op ned 123 net5 en....om gek van te worden. Draai op versie 179. Ik heb even nagekeken bij de serviceinformatie in de reciever, hier staat bij seca, canaldigital een einddatum van 27-10-2009. en de paketten zijn 62 63. zou mi moeten werken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...