Ga naar inhoud


Sky Select / Premiere Direckt


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Is het mogelijk, of iemand gelukt om de sky Select kanalen werkend te krijgen op een dreambox met cccam. Het gaat om een orginele NDS kaart.

 

Als ik een film bestel ( laat activeren ) werkt deze wel in de orginele ontvanger van Sky ( Premiere ) maar de kaart geeft geen beeld in mijn dreambox.

 

Is de kaart voor de pay per view zenders gekoppeld aan de orginele tuner?

 

Labyrint.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat PPV gebeuren wordt bij SKY Deutschland niet op de kaart maar in je ontvanger geregeld.

 

Kijk maar(!) je kaart geeft namelijk gewoon een CW op alle PPV zenders. Echter deze CW doet het niet daar deze nog omgerekend moet worden (XOR ??) door een orginele ontvanger. De ontvanger kan dit alleen als je je abonneert op dat kanaal.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de ppv zenders ben ik alleen de ontvanger nodig en hoeft de kaart er niet in te zitten. ( ik heb hier niet opgelet )Of zie ik dat verkeerd.

 

In het verleden had je toch gewoon een key nodig om ook de direckt zenders te kunnen kijken. Een softcam of een piraten kaartje.

 

Ik dacht dat ze gewoon iets op de kaart open zetten zodat de zender open gaat op een bepaald tijdstip.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...