Ga naar inhoud


satmotor zeker één graad speling van links naar rechts.


dokie

Aanbevolen berichten

Hoi,

Is het normaal dat een sat motor een beetje speling heeft van links naar rechts.Ik wilde mijn schotel opnieuw afstellen daar ik last had van signaalverlies bij een beetje regen of bewolking en kwam erachter dat ik mijn schotel zeker één graad heen en weer kan bewegen met de as van de motor.

Is dit normaal of is mijn motor versleten want ik moet hem wel eens handmatig bijsturen voor perfect ontvangst.

Groeten Dokie confused

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat denk ik ook.

Ga toch nog een keer proberen hem pefect af te stellen want het gaat bij mij in principe om astra 1-2-3 dus moet niet zo'n probleem zijn.

 

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het allemaal inmiddels opnieuw afgesteld en heb weer maximaal signaal op mijn favoriete satellieten smilesmile

Gelukkig nog geen nieuwe motor nodig.

Was waarschijnlijk door de jaren heen toch iets van slag geraakt.

 

Groeten Dokie

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...