Ga naar inhoud


[IPBOX 9000 HD] de REVIEW


TheLastHero

Aanbevolen berichten

Aangezien ik nog niet echt deze ontvanger ben tegen gekomen op dit forum wil ik hierbij mijn bevindingen geven:

DAG 1 (ik heb hem nu een paar uur):

 

Fantastisch ding. Zo uit de doos doet hij al precies wat je wil (software van oktober 2008, zie... wattes uit Z'meer is te lui om ff de nieuwste software er op te zetten, maar ja hij was 50 euro goedkoper.). Wel pas getest met 1 tuner. Werkt meteen met mij Aston cam.

- Opnemen en kijken naar een andere zender is mogelijk.

- Perfect beeld op HD en ik ben echt een mierenneuker op dit gebied dus het is echt goed!

- Zappen gaat niet echt snel, maar ook niet echt langzaam, ik vergelijk dit nu met mijn oude Topfield 5510 pvr. Het gaat denk ik ff snel. Wel al een paar keer een vastloper gekregen indien hij zapt naar een zender die hij niet kan ontvangen omdat er een slechte ontvangst is (schotel moet namelijk nog beter worden uitgericht.) Dit is wel behoorlijk irritant omdat je dan namelijk het apparaat opnieuw moet opstarten. Maar goed dit zal hopelijk opgelost zijn wanneer mijn schotel beter is uitgericht.

- Heel veel instellingen mogelijk, favorieten lijst is makkelijk aan te maken en in jouw gewenste volgorde.

- Afstandbediening is echt werkelijk 1 van de betere. Moet wel zeggen dat het voor mij niet zoveel uitmaakt want ik maak gebruik van een Logitech 885 en deze ontvanger komt gewoon voor in hun database.

 

Moet dus nog veel testen. Ga binnenkort de 2de tuner aansluiten en ben dan benieuwd hoe deze samen gaan werken met de HDD indien ik 2 programma's tegelijk ga opnemen. Ben uiteraard benieuwd hoe deze machine werkt indien ik ga werken met een software cam.

 

Ik hou jullie op de hoogte. Mochten jullie vragen hebben dan probeer ik deze te beantwoorden, zodat indien iemand op zoek is naar een twin pvr waarmee HD zenders kunnen worden opgenomen en ontvangen hierdoor een juiste beslissing kunnen nemen. Zodat je niet zoals ik tegen een paar twin tuners aanloopt maar dat niemand je vragen kan beantwoorden over deze ontvanger.

 

Heb dus nog geen ervaring met het vervangen van de software maar zo uit de doos doet hij het gewoon zonder dat je hoeft te hobby-en.

 

 

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: TheLastHero
Aangezien ik nog niet echt deze ontvanger ben tegen gekomen op dit forum wil ik hierbij mijn bevindingen geven.
Zodat je niet zoals ik tegen een paar twin tuners aanloopt maar dat niemand je vragen kan beantwoorden over deze ontvanger.


Origineel bericht van: TheLastHero
Citaat:
De IPBOX 9000 HD wordt hier bij sat4all in de groep behandeld!


Ja waar dan? Ik kan nergens een review vinden van een gebruiker.



@TheLastHero,

Misschien hier of daar ?! blush


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...