Ga naar inhoud

moet ik de picfile ook veranderen??

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nog maar een vroege beginner met het programeren gebeuren vandaar mijn vraag.<BR>De keys die op het net staan , moet ik die alleen maar in de eeprom file veranderen of ook in de pic file en zo ja hoe??.<BR>ik hoop dat iemand mij kan helpen daarmee<BR>alvast bedankt voor jullie reactie<BR>afz rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel zeeteefje voor je snelle reactie<BR>wordt hier zeer gewaardeerd.<BR>nou nog een vraag, hoe kan ik op een veilige manier mijn orginele seca kaartje uitlezen.<BR>ik heb er al zoveel over gelezen maar de ene zegt dat het link is en de andere noemt weer een methode die ook niet zo fris is wie kan mij daar een goed antwoordt over geven<BR>bvd rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ver was ik al maar nu weet ik nog niet hoe je dat op een veilige manier kunt doen, misschien dat iemand mij dat duidelijk kan uitleggen.<BR>bvd rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.