Ga naar inhoud


update seca3 werkt met sab nu ineens wel.


clemens2

Aanbevolen berichten

Ik plaats vrij vaak ontvangers waaronder veel sab. Nu hadden dus een aantal van deze mensen in juni een nieuwe kaart en werkte de updat voor seca 3 niet.Ik heb toen gezegd nadat ik hun kaart in een andere ontvanger had ge-update dat ik binnen kort wel langs zou komen om nieuwe software in de ontvangers te zetten. Maar tot mijn verbazing blijkt dat een aantal kaarten in deze ontvanger later toch nog een update hadden gekregen.En een aantal met de zelfde software niet ook heb ik het idee dat de showbox ontvangers dit ook wel eens hebben, zelfde software bij de ene wel een update en bij de andere niet.Iemand enig idee waaraan dit kan liggen.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom weet ik niet, maar soms pakken ze het heractivatie signaal wel op als je het zelf aanvraagd terwijl het automatisch updaten dan niet gaat...

 

maar als je de laastste software gebruikt die op de sab website staat paktie ook de auto update op..

succes

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...