Ga naar inhoud


[DM7025] Mounten usb schijf Pli JAde


Getyours2008

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst mijn dreamboxen voorzien van nieuwe images.

De dm600 en de dm 7025. De Hardschijf in de dm600 krijg ik zonder enige problemen aan de praat. Echter die in de dm7025 blijft de opnames weg schrijven naar het flash geheugen ipv de usbschijf of de interne schijf waarna deze vast loopt met een groen scherm. Ik heb op verschillende manieren proberen de schijf gemount te krijgen zonder succes.

 

iemand een tip..

Link naar reactie
Delen op andere sites


De USB van de 7025 komt maar tot 12 megabit, zou genoeg moeten zijn voor een enkelvoudige opname. Niet echt geprobeerd. Om op te nemen moet je via telnet de "/hdd" link aanpassen, die wijst standaard naar de interne harddisk. Eventueel moet je de "movie" directory nog aanmaken:

 

Code:
ln -sf /media/usb /hddmkdir /hdd/movie

 

Daarna zou je moeten kunnen opnemen (reboot niet nodig).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: MiLo
De USB van de 7025 komt maar tot 12 megabit, zou genoeg moeten zijn voor een enkelvoudige opname. Niet echt geprobeerd. Om op te nemen moet je via telnet de "/hdd" link aanpassen, die wijst standaard naar de interne harddisk. Eventueel moet je de "movie" directory nog aanmaken:

Code:
ln -sf /media/usb /hddmkdir /hdd/movie


Daarna zou je moeten kunnen opnemen (reboot niet nodig).


Hi Milo,

ln -sf werkt hier idd. Kan ik dit ook zo gebruiken dat dit automatisch gebeurt bij het opstarten? Wellicht middels een lijntje in /etc/init.d/bootup...?

Mvg, Roland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...