Ga naar inhoud


Irdeto


Gast

Aanbevolen berichten

Ik will naar Nova Hellas kijken (in IRDETO), maar met mijn Echostar 3000Via plus Irdeto CI 01.06 Softcell Ver 2.09 Cis-Demux (SW CA) Compiled Oct 12 , 2000 /13 gaat het niet. Ik heb Pic-cards en Goldcards geprogrameerd met Gold 1.4, maar bij Conditional Access krijg ik Invalid Card en een aantal ff.<BR>Ligt het aan mijn CI of aan mijn S/W? Mijn CI werkt prima met een wettelijk Canal+ kaart.<BR>Graag wat reacties,<BR>Tonyt frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag JW,<BR>Ik heb files van STRSH en BBIr***o gebruikt. Met BB****o files can ik Nova Hellas in Irdeto ontvangen, maar geen Nederlandse canalen.<BR>Bij Nova Hellas krijg ik wel een fout melding "Ïnsert Valid Card" en ffff. Als ik de kaart eventjes uittrek en terug insteek, snel gevolgd door OK, dan heb ik beeld. *anal plas niet.<BR>Heb je ideeen?<BR>Groeten,<BR>Tonyt confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de BB* files heb ik tot nu toe nog nooit beeld gehad, alhoewel het zou moeten werken met een gepatchte Humax.<P>(iemand anders wel ???)<P>Met de ST* files moet je wat geduld hebben voordat je bij St**m en N*v* beeld krijgt. Gewoon een half uurtje op de zender laten staan en de zaak komt vaak tot leven.<P>C1 en C2 zouden het direct moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...