Ga naar inhoud


Satelliet en DVB-T in 1 ontvanger?


steventje

Aanbevolen berichten


DreamBox 8000 heeft standaard satelliet (twee tuners) en je kunt er een losse DVD-T tuner in plaatsen. Er zitten twee smartcardreaders in. Alleen weet niet of dit apparaat binnen je budget past..

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Sony heeft vandaag 3 nieuwe Bravia LCD TV's bekend gemaakt met ingebouwde DVB-T, DVB-C en DBV-S2, dus inclusief CI+ slot voor Satellietkaarten en cams. Dát is helemaal mooi. Heb je maar 1 afstandsbediening nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: frododehobbit
Ik heb een M-vision st-5.Koste 145 euro.Je kan er mee opnemen via usb en tegelijk een andere zender bekijken via dezelfde transponder.


Dan heb je nog maar 1 scart kabel nodig tussen TV en ontvanger?
Ben je er tevreden over?
Ik kijk momenteel DVB-T via mijn PC maar vind dit nogal onhandig om steeds die PC op te zetten.
Met een externe hard disk kan je opnemen als die aan de USB ontvanger gekoppeld is?

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: henor
En Sony heeft vandaag 3 nieuwe Bravia LCD TV's bekend gemaakt met ingebouwde DVB-T, DVB-C en DBV-S2, dus inclusief CI+ slot voor Satellietkaarten en cams. Dát is helemaal mooi. Heb je maar 1 afstandsbediening nodig.


Met deze oplossing blijf je ook ruim onder het budget wat Steventje voor ogen heeft €150,-

Kwam na wat googelen wel een Golden Interstar ontvanger tegen voor satelliet en dvb-T ontvangst,die kost €123,-.Even googelen en je vind hem wel want kan de link ivm commercie hier niet plaatsen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: steventje
Origineel bericht van: frododehobbit
Ik heb een M-vision st-5.Koste 145 euro.Je kan er mee opnemen via usb en tegelijk een andere zender bekijken via dezelfde transponder.


Dan heb je nog maar 1 scart kabel nodig tussen TV en ontvanger?
Ben je er tevreden over?
Ik kijk momenteel DVB-T via mijn PC maar vind dit nogal onhandig om steeds die PC op te zetten.
Met een externe hard disk kan je opnemen als die aan de USB ontvanger gekoppeld is?

Ja ben er tevreden over.Kijk wel enkel vrije kanalen,heb geen tv vlaanderen of zo.Aangesloten op een buitenantenne en een triplesat heb ik alle belgische dvb-t zenders en via sateliet de engelse vrij te ontvangen zenders. Ik heb aangesloten via component maar je kan ook via scart aansluiten.Opnemen via usb op en 16 gb stick gaat zeer goed.Met mijn lacie harde schijf gaat het niet altijd goed,soms neemt hij niet op en loopt hij vast.Ik gebruik nog enkel de usb stick nu,daar kan voldoende op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: henor
En Sony heeft vandaag 3 nieuwe Bravia LCD TV's bekend gemaakt met ingebouwde DVB-T, DVB-C en DBV-S2, dus inclusief CI+ slot voor Satellietkaarten en cams. Dát is helemaal mooi. Heb je maar 1 afstandsbediening nodig.

mooi, maar zal voor die extra mogelijkheid van sat niet veel geld neergeteld moeten worden?

in december een instapmodel sony gekocht voor 500 € (met dvb-t)
en wat ivm opname? de modellen met USB stick waren direct 200 € duurder...

dan beter dat geld voor een externe box (mijn qbox HD) met 2 sat dvb-s2 en dvb-t(2), verbruikt ook maar +/- 18à22 W.
en veel meer mogelijkheden ;-)

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...