Ga naar inhoud


Panamsat 43 graden west


Gast

Aanbevolen berichten

Heb je niet toevallig een GSM-mast in die richting staan? Ik ken wel enkele personen die hier last van hebben wanneer ze willen uitrichten met zo een spulletje. Je zal denk ik niet zo een knal van een signaal krijgen op Panamsat.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites


De vraag is, ben je er zeker van dat je naar Panamsat 43 gr. west kijkt. Ik zou even een analoge ontvanger aansluiten en kijken of er een analoge transponder aktief is.<BR>Is dit niet het geval, dan zou ik hem nog iets verder doordraaien naar Panamsat 45 gr. west. Daar zitten ook een paar feeds (RTL&co). Vindt je die ook niet, dan zit je waarschijnlijk naar de verkeerde bird te kijken. Die 76 dB signaalsterkte die je meet kan ook van iets anders komen..? Straalzenders etc. Wie weet.<BR>Maar zoals ik al zij, als je een haartje doordraait en op 45 gr. west een zwak signaalje tegenkomt weet je tenminste dat je met grote zekerheid goed zit.<BR>Staan je andere instellingen goed (H/V, FEC, Bitrate, freq. etc.) wel goed...? <BR>Van 43 gr. west komt maar weinig veldsterkte.<BR>Niet te vergelijken met Astra/Hotbird.<BR>En staat er geen boom of huis in de weg. Je weet maar nooit vanwege de lage elevatie.<BR>Ik ontvang Panamsat 43 en 45 gr. west in Frankfurt/M. met een 1.20 mtr. parabool (geen offset)zonder problemen.<P>Success wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sat freaks,<P>kan iemand mij vertellen wat er fout is ???<BR>Ik heb een strong 4375 met Viacces CI en Seca.<BR>Verder staan er 2 schotels op dak. Een gericht op Astra en Hotbird 80cm.<BR>Gisteren bij geplaatst een van 1 meter gericht op Panamsat 43 graden west. Volgens meetapparatuur 76 db signaal echter geen Lock op ontvanger. Kan iemand mij vertellen op er in de ontvanger iets moet worden verandert.<P>Alvast bedankt voor de Info. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...