Ga naar inhoud


[DM7025] probleem met beeld op LCD TV


gilera1009

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb het volgende probleem. mijn vorige TV een Sonny sprong het beeld steeds van 4.3 naar 16.9 ik heb toen een vraag op het forum gezet ik kreeg toen als antwoord ligt aan de voeding, maar mijn anderen TV deed dat niet, maar dat was een breedbeeld TV dus ik dacht ik koop een nieuwe breedbeeld LCD TV ook een Sonny Bravia 82 cm. nu is het probleem van het springen naar 4.3 naar 16.9 wel opgelost maar nu heb ik een nieuw probleem ,nu als ik naar een anderen zender ga dan springt het beeld 2X naar rechts dus ik dacht ligt toch aan de voeding heb toen de volgende elko vervangen C8 2200uF 16V or 25V./ C2 100 uF 25V or 35V / C5 47 uF 25V / C26 100 Uf 25V / C27 220 uF 25V / C36 100 uF 25v or 35v .dit nieuwe probleem is niet opgelost, ligt niet aan de TV want met een ander Receiver , een van canaldigitaal heb ik dat probleem niet, maar waar aan ligt het dan wel ?? ligt het aan de dreambox 7025 of aan nima 2 dat de LCD TV er gevoelig voor is, of moeten er meer elko vervangen worden op de voeding. het ligt niet aan de software want ik heb er meerderen image geprobeerd allemaal het zelfden probleem ik hoop dat er iemand er een antwoord op heeft ik weet het niet gr. Gilera1009

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...