Ga naar inhoud


[DM7025+] spraak niet synchroon


martis

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb mijn dreambox 7025 via de scartaansluiting aangesloten via de tv , niks via de reciever , alleen komt de spraak niet overheen met het voorlezen enz , dus het loopt niet synchroon , iemand een idee wat er mis is , ik draai met de nw gemini versie en cccam de nw versie.

 

Bedankt.

 

Hm heb hem net delay voor pcm op 48ms gezet , dit lijkt redelijk , maar is dit de juiste manier

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: martis
Hallo

Ik heb mijn dreambox 7025 via de scartaansluiting aangesloten via de tv , niks via de reciever , alleen komt de spraak niet overheen met het voorlezen enz , dus het loopt niet synchroon , iemand een idee wat er mis is , ik draai met de nw gemini versie en cccam de nw versie.

Bedankt.


Even herstarten, wellicht? Lost een hoop problemen op...

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb het geluid niet helemaal synchroon en volgens mij de meesten niet. Ik denk dat ze het niet in de gaten hebben.

 

Anyway, omdat ik nagenoeg altijd het geluid via optisch naar de logitech Z5500 heb lopen heb ik er verder geen problemen mee want dan loopt het geluid wel gelijk.

 

Is trouwens een aanrader, die Z5500, is eigenlijk bedoeld voor de PC maar bij mij dient deze set als extern geluid, erg mooi.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...